Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. november 2022

Her er muligens min yngre halvbror Axel på besøk hos onkel Martin (i Kvelde)

hos onkel martin hm

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1015813665181639&set=a.106648002764881

PS 2.

Hunden døde da den og Axel slåss for Putin i Mariupol (for å fleipe litt):

hund og axel slåss for putin

https://www.facebook.com/photo?fbid=1856493361113661&set=a.106648002764881

PS 3.

Med 'mamma' så menes det ikke vår mor Karen (som døde i 1999) men det menes Axel sin stemor Mette Holter:

mamma menes mette 3

https://www.facebook.com/photo?fbid=3582566581839655&set=a.3582566605172986

PS 4.

Her er mer om dette:

mer om mette hils

(Samme link som overfor).

PS 5.

Dette er muligens den nye hunden:

ny hund

https://www.facebook.com/photo?fbid=10159543670129474&set=a.437389944473

PS 6.

Jeg husker den døde hunden (Louie) fra den siste gangen, som jeg møtte Axel.

(Sommeren 2017.

Rett før jeg flytta til England.

For tredje gang).

Og da hadde Axel Louie med seg, da jeg møtte han, utafor McDonalds, på Grunerløkka.

Så vi måtte gå hjem til Axel med hunden.

(For vi skulle på pub).

Og så dro vi på pub, og drakk en del halvlitere (mens vi snakka om slektsforskning osv.).

Og så dro vil tilbake til hunden.

For Axel skulle vise meg noe arvegods, som var mitt (etter bestemor Ingeborg).

Og da satt jeg i sofaen, hos Axel (litt utpå natta) husker jeg.

Og den gale hunden (må man vel kalle den) stod med huet sitt, kanskje 20-30 centimeter fra huet mtt.

Og den stod som forsteinet (mens jeg satt i sofaen) og glante på meg.

(Av en eller annen grunn).

Så den hunden (som vel var en slags kamphund) var ganske slitsom (må jeg si).

(Hunden tilhørte visst egentlig Ann (som er Axel sin amerikanske samboer-dame).

Men det nevnte ikke Axel denne kvelden (at hunden ikke var hans).

Og Axel fikk også et slags anfall, da jeg ville ta med meg noen av mine arvegods-ting (de ville at jeg skulle ha kjøkken-ting, av en eller annen grunn, enda dette vel også var boet etter min morfar) hjem til Høvik.

Og da var det vel bare flaks, at hunden ikke angrep meg.

Mens Axel hele tida endra mening, angående om jeg kunne ta med noen av arvegods-tingene, eller ikke.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter