Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. november 2022

Jeg sendte en e-post til Farmasiet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. november 2022 kl. 07:59
Til: Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>
Kopi: office@verdane.com, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, support@porterbuddy.com, komplett@komplett.no, post@canica.no, abuse@telia.com, postkasse@datatilsynet.no, frida.einarson@verdane.com, ellinor.schrewelius@verdane.com, press@verdane.com, fundmanager@verdane.com, post@hageselskapet.no, Posten Kundeservice <kundeservice@posten.no>
Hei,

det var jo noe tull nå forleden dag igjen.

(Det var at budet var her to timer for tidlig (før tidsluken hadde startet).

Og at det var plukkefeil, jeg hadde fått sminke-servietter istedet for billig Roald Amundsen håndgel).

Har dere sendt den dildoen til Christell da.

Hu fyller 50 på søndag.

Hu trenger en sånn med turbo og mange knapper.

Hennes ektemann (en svenske som jobbet som hagegartner) hadde visst fått gressklipperen over seg, for en del år tilbake, ifølge min lillesøster Pia.

Og det hadde visst ikke gått så bra med han Mattias (ifølge Pia).

Så det er mulig at 'famillie-juvelene' røk med (uten at jeg spurte Pia i detalj om dette).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sendte de sminke-serviettene tilbake, sammen med noe troll-post, som nett-troll har sendt meg, i forgårs var det vel.

Så de regner jeg med at dere får i retur.

Jeg er vokst opp blant annet på Østre Halsen (mellom Larvik og Sandefjord) og der var det ikke sånn at gutter/menn brukte rosa ting.

(For å si det sånn).

Skjerpings!


tir. 22. mar. 2022 kl. 09:09 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Skriv over her når du svarer på e-posten
Vi har nå svart på din henvendelse 92172. Dersom du ønsker å svare oss skriv inn på toppen her.

Henriette (Farmasiet)

22. mar. 2022, 09:09 CET

Hei Erik!

Beklager, her har jeg nok misforstått hva som hadde skjedd. Jeg tolket det som at det var hull i boblekonvolutten som medførte at tannkremen falt ut av emballasjen varene var sendt i fra oss.
Jeg vet ikke hvor konvoluttene vi bruker er produsert, men vi bruker disse på de fleste pakkene våre, og det er et minimalt antall av disse som blir skadet under transport. Dersom vi ser en økning av disse skadene vil vi selvsagt revurdere disse konvoluttene. 

Det er vanskelig å si hva som er årsaken til at papp-emballasjen på tannkremen har åpnet seg. Det kan for eksempel være at den aldri hadde blitt brettet sammen ved produksjon (eller at limet har vært veldig dårlig), slik at du skriver. Dette er noe som normalt vil bli oppdaget ved plukk på lageret vårt, men det kan selvfølgelig være at den som har plukket ordren din ikke har oppdaget dette.

Jeg tar dette uansett videre hos oss, så håper jeg dette ikke skjer igjen dersom du ønsker å gi oss en ny sjanse. 

Beklager igjen for det som har skjedd og ulempen dette medførte for deg.

Ønsker deg en fin dag. 
Med vennlig hilsen Henriette, Kunderådgiver farmasiet.no

FARMASIET, kundeservice telefon
33 74 03 24 (kl: 9-15:30) 
www.farmasiet.no

Norges største nettapotek, alltid åpent der du er.

Erik Ribsskog

22. mar. 2022, 08:33 CET

Hei,

nå har jeg drevet nettbutikk selv, jeg har jobbet i emballasje-bransjen, jeg har vært Rimi-butikksjef, jeg har jobbet som bud for Chinatown-expressen og jeg har sitti i kassa på Matland/OBS Triaden, (i et friår fra studier på NHI, blant annet).

(Blant annet).

Og jeg synes at deres forklaring ikke henger på greip.

Bruker dere sånne konvolutter som er lagd i Hong Kong liksom, med kjempedårlig lim?

Da burde dere vel finne en bedre emballasje.

Budet deres var smidig som en katt, (vil jeg si).

Selv om han var godt voksen.

Man kunne kanskje forestille seg at budet hadde jobba på Moskva-balletten, på sine yngre dager.

Noe sånt.

Siden at han var så rask/smidig.

Men han var litt oppi åra.

Så dette var nok et drevent bud.

(Hvis jeg skulle tippe).

Så hvis det er sånn som du sier, at dere bruker kjempedårlig emballasje.

Så ville vel budet vært vant til dette.

Sånn at han bar Farmasiet-konvoluttene, med toppen opp.

Sånn at varene ikke drysset ut, på bakken, her og der.

Jeg synes også det er rart, at dette skal ha vært en vare, som hadde ligget, på bakken.

For det var ikke noe is eller møkk på varen, (som jeg kunne se).

Og som sagt så har jeg jobbet i kassa på Matland/OBS Triaden, og at en sånn tannpasta-eske åpner seg, (på den måten), av å falle i bakken, det synes jeg høres litt tvilsomt ut.

Det så faktisk litt ut som, (mener jeg å huske), at den tannpasta-esken, aldri hadde vært bretta sammen, fra fabrikken.

(Uten at jeg studerte dette kjempenøye.

For å si det sånn).

Jeg har også delvis vokst opp i deres nabo-by Larvik, på 70-tallet.

Og der så jeg en gang, en rabiat kar, som gikk rundt på fortauet, og sa, at: 'De juger så det renner av dem'.

Så det er visst vanlig, nede i Vestfold, å juge sånn.

Så dette kjøper jeg ikke helt.

Jeg vil gjerne ha svar, fra en overordnet, om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 21. mar. 2022 kl. 15:28 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Henriette (Farmasiet)

21. mar. 2022, 15:28 CET

Hei!

Beklager at emballasjen hadde hull i seg, sånn skal det selvfølgelig ikke være!
Budet til Porterbuddy hadde nok kun hensikt i å legge tannkremen tilbake i pakken slik at du fikk denne sammen med resten av det du bestilte hos oss
Produktet skal fremdeles være trygg å bruke, men vi ønsker selvsagt ikke å være vanskelige her, så vi refunderer deg beløpet for varen. Beløpet vil være tilbake på kortet ditt innen 7 virkedager.

Som en liten kompensasjon har du her en rabattkode NFX368 som gir 20% på 1 kjøp til og med 01.05.22. Gjelder ikke allerede rabatterte varer, Covid-19 hurtigtester, Norgesplaster ECG247 hjerteovervåker & plaster, Intelligent Skin Health, legemidler og varer dekket av det offentlige.

Ønsker deg en fin dag videre!

Med vennlig hilsen Henriette, Kunderådgiver farmasiet.no

FARMASIET, kundeservice telefon
33 74 03 24 (kl: 9-15:30) 
www.farmasiet.no

Norges største nettapotek, alltid åpent der du er.

Erik Ribsskog

20. mar. 2022, 12:06 CET

Hei,

nå heiv jeg den tannpastaen som jeg fikk fra dere i går.

For det ekle pakkis-budet deres, (hvis det er lov å være ærlig om hva man synes), hadde grisa med varene, (virka det som).

Tannpastaen hadde glidd ut av esken, og det var et lite hull, øverst i konvolutten deres.

Så den gikk nå i søpla.

For det ble jeg kvalm av.

(Må jeg si).

Hva f*en skal dette bety.

Hvorfor skal pakkis-budet deres, (som var godt voksent/middelaldrende), absolutt grise med, (eller om man skal si klå på), mine varer, (etter å fikla med esken, og åpnet denne, inni konvolutten/pakken, virker det som).

Jeg blir kvalm.

Erik Ribsskog
Vedlegg
IMG_20220319_182737.jpg
IMG_20220319_182844.jpg
IMG_20220320_114632.jpg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter