Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. november 2022

Mer fra Gmail

 
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Rimi Bjørndal?

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>8. november 2022 kl. 09:59
Til: fredrick.vamstad@gmail.com
Kopi: fredrick_vamstad@hotmail.com
Hallå,

er det Fredrick fra Rimi Bjørndal?

Jeg jobba som assisterende butikksjef der fra 1996 til 1998.

Og så jobba jeg som butikksjef fram til sommeren 2002 (på Rimi Nylænde, Rimi Kalbakken og Rimi Langhus).

Og så begynte jeg å studere på HiO IU, og da jobba jeg deltid, som låseansvarlig, på Rimi Bjørndal (og Rimi Langhus).

Butikksjef Irene Ottesen sendte meg til Bygger'n da hu kom tilbake fra ferie, sommeren 2002.

(For å kjøpe noe 'tull', til garderobe-skapene.

Man kunne bestille låser fra produsenten.

Mener jeg at jeg pleide å gjøre, som butikksjef).

Og da jobba du der (på Bygger'n).

Og noen uker seinere så jobba du på Rimi Bjørndal (et steinkast unna Bygger'n).

Var det riktig person, lurte jeg.

Fortalte jeg at jeg har lagd kryssord-program i Pascal (på NHI).

Det har jeg fortsatt tro på.

Men City Self-Storage nekter å gi meg tingene mine tilbake, etter ti år i England.

Og NITH nektet å finne fram det programmet de og (for jeg leverte det i tre eksemplarer).

Så jeg får ikke vist fram det programmet noe (det kan kanskje verdt litt penger fortsatt).

Jeg hadde en tidligere kamerat (Christian Grønli) som studerte grafisk design, i Spania.

Og han ville at jeg skulle ta bilder av Munch-museet (i forbindelse med en skole-oppgave han hadde).

Og da fikk jeg låne et digitalt kamera av deg (husker jeg).

Og jeg tok et test-foto, av stue-reolen min.

Og det kommenterte du om, da du fikk tilbake kameraet (husker jeg).

Har du de bildene enda?

Bare lurte på.

Beklager hvis det var feil person!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter