Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 12. november 2022

Mer om faren til min tidligere Rimi Bjørndal-kollega Thor Arild 'DJ Toro' Ødegaard

faren til toro

https://jolstad.vareminnesider.no/memorial_page/memorial_page_ads.php?order_id=3686325&set_site_id=75&cat=ads&sign=86d8fd5630cde77ca9d6df4c6109f67e

PS.

Man må vel si at de tuller litt med skikken.

Siden at Tom-Atle aka. 'Morten Minstemann' blir nevnt først.

Toro nevnte en gang for meg (på jobb) at han hadde en storebror, som pleide å slåss mot 'pakkisa' i Storgata.

(Noe sånt).

Og det er muligens han Bjørn-Arne, da.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Mammaen til Toro er visst fra Norge i Oklahoma:

mammaen til toro

PS 3.

En lignende lampe kjøpte forresten min mor en gang til meg.

Dette var mens jeg bodde på St. Hanshaugen (hvor jeg bodde fra 1996 til 2004).

(I en hybel-leilighet, som jeg leide av Rimi).

Og min mor døde i 1999.

Så det må ha vært i 1997 (eller noe i den duren).

(Noe sånt).

Og den lampa satt jeg vel ikke i lager-boden min, hos City Self-Storage.

For jeg tenkte vel, at det var greit å ha noe lys (i leiligheten) mens jeg flytta.

(Noe sånt).

Og jeg lot også gardinene henge igjen.

Samt en parabol-antenne (som jeg hadde kjøpt for noen av livsforsikrings-pengene (drøye 100.000) som jeg fikk, da min mor døde).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

lampe

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter