Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. november 2022

Min tidligere klassekamerat Magne 'Spøkelse' Winnem har fått solgt huset sitt (selv om markedet er vanskelig)

spøkelses hus

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=270283637&fbclid=IwAR1i7vBoOlsrgd118Ucqoh7e-GVlSAX-v9g3d_t67YCeXmfgxtXzOA4WOCU

PS.

Her hadde de tortur-kammer (for å fleipe litt):

tortur kammer hm

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=270283637&fbclid=IwAR1i7vBoOlsrgd118Ucqoh7e-GVlSAX-v9g3d_t67YCeXmfgxtXzOA4WOCU&ci=42

PS 2.

Mer om at Magne Winnem (som jeg var forlover for i 1993) ikke hadde tenkt til å være blant oss så lenge:

elisabeth nordeng

https://johncons-mirror.blogspot.com/2022/09/jeg-kontaktet-engleskolen-om-min.html

PS 3.

Magne Winnem burde kanskje ha skrevet en: 'Magne-bok'.

Hvor han forklarer om sin vanskelige oppvekst, med kjempe-religiøse foreldre.

Og at dette førte til, at han ikke ville ha et langt liv (men heller dø ung, og bli et vakkert lik, som han forklarte det).

Og han kunne kanskje også, ha forklart om hva grunnen var til, at han ombestemte seg (og heller ville ha et langt liv, enn et kort liv).

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Jeg vokste opp i Larvik og på Berger.

Og begge de stedene ligger mange mil unna Røyken, hvor Magne Winnem vokste opp.

Så jeg vet egentlig ikke noe, om Magne Winnem sin oppvekst.

Jeg var utvekslings-elev i Drammen (Gjerdes videregående) det året jeg var russ (skoleåret 1988/89).

Og før det skoleåret, så visste jeg ikke hvem Magne Winnem var engang.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det kan man kanskje være sånn, at etter at Magne Winnem møtte sin kone Elin (høsten 1991).

Så har han blitt et nytt menneske, liksom.

Som ser verden på en ny måte.

(Noe sånt).

Selv om han tøffer seg, og klager på at Elin er feit (og ikke vil trene) osv.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter