Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. desember 2022

Jensen Møbler har skylda

Min lillesøster Pia flykta fra min fars samboer Haldis Humblen mens hu gikk det første året på videregående.

Hu flykta opp til meg (i Leirfaret på Bergeråsen).

For min far tvang meg til å bo aleine, fra jeg var ni år.

Og så solgte min far 'min' leilighet, våren 1989.

Og da måtte Pia og jeg bo hos vår farmor på Sand.

Og for min del, så var det bare snakk om 2-3 måneder.

For jeg flytta til Oslo, for å studere, høsten 1989.

Men Pia måtte bo på Sand, i to år, mens hu gikk de to siste årene på videregående.

Og det som var problemet da.

(Husker jeg at min farmor sa).

Var at Jensen Møbler sin alarm starta, hver natt.

(Noe sånt).

Så når Pia lå og purka (hos min farmor) så våkna hu av Jensen Møbler (nå Hilding Anders) sin tyveri-alarm (på nabo-tomta) for å si det sånn.

Og så har det stokka seg, for hønsehjernen til Pia, siden at hu ikke fikk nok søvn.

(Min yngre fetter Ove mente ihvertfall (på 80-tallet) at Pia var en hønsehjerne.

Husker jeg).

Og så strøyk hu i matte.

(Var det vel).

Så da Pia flytta inn til Oslo, sommeren/høsten 1991.

(To år etter meg).

Så var det ikke for å studere.

Men det var for å tøse.

(Må man vel si).

Og hu hadde dårlige venner (i 'blackis'/bohem-miljøet) som hu da ikke kom bort fra.

Og så ble hu neger-hore, da.

(Det andre året hu bodde i Oslo.

Mens jeg avtjente førstegangstjenesten min, i Elverum).

Og Pia har muligens hatt seg, med brorparten av negrene, som vanka, på hennes stamsted Jollys (som var et afrikansk utested).

(Pia kjente ihvertfall bartenderen (Michael) og pleide å stå i baren der.

Sånn som jeg husker det).

Og Pia fikk en sønn (Daniel) med Keyton fra Somalia, sommeren 1995.

Så hva disse neger-vennene til Pia (fra Jollys osv.) driver med at vodoo og fanteri nå.

Det kan man kanskje lure på.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det var forresten sånn, at Pia vel bodde like mye, hos sin venninne Cecilie Hyde (i Svelvik) de siste årene på videregående.

(Hu som jeg blogga om her om dagen.

Hu som er over 50, men som ser ut som at hu er tolv, liksom.

For å si det sånn).

Så det er mulig at Pia ble liksom ble drevet til, å bo der, på grunn av alarmen til Jensen Møbler (som ellers ville ha ødelagt nattesøvnen hennes, hver natt).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter