Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. desember 2022

Tante Ellen sin 50 års-dag har jeg skrevet om i Min Bok 5 (som kommer i DOC/PDF-fil-utgave neste år)

ellen sin 50 års dag

https://www.facebook.com/rahel.savoldelli/posts/10160840578404411

PS.

Litt morsomt at tante Ellen var fan av den franske kunstneren Gauguin.

Og så er det jeg som kjenner Gauguin sin tippoldedatter Sophie Gauguin aka. Sophie fra Rimi Karlsrud (som attpåtil skylder meg en blowjob, ifølge vår Rimi-kollega Morten Jenker).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg synes forresten at jeg ser en negermann, på bildet ved siden av det av tante Ellen.

Det kan muligens være negermannen Dieter (tenker jeg) som bodde hos tante Ellen, sommeren 1987 (da min far sendte min lillesøster Pia og meg ned til Sveits, for å besøkte tante Ellen og hennes datter Rahel).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Dieter er med i 'Min Bok':

dieter er med i min bok

https://johncons.net/minbok_jub3.pdf

PS 4.

Etter denne ferien, i Sveits, sommeren 1987.

(Min lillesøster Pia og jeg var i Sveits (hos tante Ellen) i et par uker.

Var det vel).

Så har Pia muligens sett på tante Ellen, som et slags forbilde.

Og siden at tante Ellen hadde en negermann (Dieter) boende hos seg.

Så ville kanskje Pia også ha det (når hu begynte å bli voksen).

(Noe sånt).

Og så ble Pia sammen med Negib fra Etiopia og Keyton fra Somalia (og så Negib fra Etiopia igjen).

(Utover på 90-tallet).

Og så fikk hu en sønn (Daniel) med Keyton fra Somalia sommeren 1995.

(Var det vel).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter