Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. januar 2023

Denne personen (radovan) virker veldig hatsk og fascistisk. Det kan muligens være min stesøster Christell. Jeg visste ikke at hu stod i med Ronald. Hm

ronald christell hm

PS.

Ronald sa forresten, i fjerde klasse (eller noe).

(Noe jeg vel har skrevet om i Min Bok).

At han hadde liggi med ei jente, oppe i en skråning, der han bodde (på Øvre, på Bergeråsen).

Det kan muligens ha vært Christell det da.

(For jeg lurer på om jeg så Christell og hennes venninne Nina Monsen.

Hjemme hos min klassekamerat Ole Christian Skjelsbek (som også bodde på Øvre).

For Ole dro meg med hjem til seg, en av de første dagene, etter at jeg flytta fra min mor i Larvik til min far på Berger.

Høsten 1979).

Men det var ikke sånn, at jeg pleide å sjekke, om stesøster Christell, var jomfru.

Så det veit jeg ikke, om kan ha vært sånn.

Det var vel antagelig ikke sånn.

(Hvis jeg skulle tippe).

Uten at jeg veit når Christell mista jomfrudommen sin.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

De sier også, at jeg er så feit/fleskete, osv.

Men det er vel mer at jeg har blitt rimelig breiskuldra.

Jeg husker at min yngre halvbror Axel, tagg meg om å møte han (på Grunerløkka) sommeren 2017.

Og da sutra han over, at vi ikke hadde sett hverandre, siden 2005.

Og i 2005 (eller ihvertfall før jeg begynte å trene, på Sats Ila, høsten 2002).

Så var Axel (som har trent mye kampsport/vekter osv.) større enn meg.

Men i 2017, så var det jeg som var størst.

(Husker jeg).

Og det var vel fordi at jeg dreiv mye med skogsarbeid/tømmerhogger-arbeid, på Løvås gård (i Kvelde) våren/sommeren 2005.

Og jeg trente også mye svømming i Sunderland (hvor de ikke hadde tredemøller, på universitetet sitt Sports Center) i 2004/05.

Og også i Liverpool (rundt 2008, da jeg ikke hadde så mye penger til nye joggesko, osv., og jeg trente, på Spindels Gym/Spa, i kjelleren på Adelphi Hotel).

Og jeg trente også svømming, i Oslo, rundt 2016.

(Og jeg trente også, på et par andre treningsstudioer (blant annet Lifestyles Gym) i Liverpool.

Fra vinteren 2006.

For å si det sånn).

Så jeg har trent mye.

(Mye fotball tidligere.

Men det er ikke så lett, siden at jeg har skadet et kne, og legene nekter å hjelpe meg å fikse det.

Siden de liksom har dårlig karakter i samfunnsfag.

Og mener at man ikke skal fikse ting for ofte.

(Eller noe lignende).

Når det egentlig er sånn, at man skal få fiksa ting (som knær) når de går i stykker.

Mener jeg at jeg prata med min farfar Øivind om (som var i Strømm kommunestyre, for Arbeiderpartiet).

På slutten av 70-tallet/begynnelsen av 80-tallet).

Og jeg jobba også mye, med de hardeste arbeidsoppgavene (som å fylle på frukt/poteter og kjølevarer (som er en tung jobb i Norge, hvor 'alle' skal ha margarin og ost på matpakka)) da jeg jobba i Rimi (hvor jeg jobba fra 1992 til 2004).

Og før det igjen, så var jeg i infantriet (som er visst er den tøffeste/hardeste førstegangstjenesten).

Og hvis man har six-pack (eller prøver å trene bort magen).

Så klager damene (noen ganger).

Jeg husker da jeg jobba som butikksjef, på Rimi Nylænde.

(Noe jeg jobba som fra 1998 til 2000).

Da klagde assistent Wenche Berntsen.

Hu mente at jeg burde ha litt ølmage (av en eller annen grunn).

Hu var kanskje fra arbeiderklassen, hvor damene muligens mener at menn skal ha dette.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jeg har også blogget om mange ganger tidligere.

At det irc-prosjektet mitt (det at jeg har boter på en del irc-kanaler).

Det er corona-prosjektet mitt.

Det var noe jeg begynte med, for å ikke kjede meg i hjel, liksom.

Dette var vel i 2021.

Da Erna Solberg hver måned (eller noe i den duren) ga lettelser, til tenåringene.

Mens voksne folk (som meg) ikke fikk lov til å ta t-banen engang.

Så derfor er det egentlig ikke sånn at jeg har noe særlig mål, ved å ha disse irc-kanalene.

Men jeg har nå startet de.

Det er egentlig min gamle irc-kanal #blablabla som jeg ville ha.

Men den har noen kapret.

Det er egentlig andre ting (som webdesign, bøker og blogg) som jeg driver mest med.

De irc-kanalene var bare noe 'corona-greier'.

(Må jeg si).

Men det koster bare et par hundrelapper i måneden, å leie shell til disse irc-botene.

Så det er ikke så utrolig dyrt.

Og jeg reklamerer for noen av mine rettighetssaker (det at jeg ble nektet innreise til USA/Detroit i 2005 osv.) i topic-en, til #USA.

Og i topic-en til #London, så linker jeg til mitt nettsted, hvor det står om problemene med politiet i England, osv.

(At de swattet meg, noe sånt som 100 ganger.

I 2013 og 2014).

Så kanskje det kan hjelpe til, å få ryddet opp i disse sakene.

Det var ingen som ville ha disse kanalene (#USA og #London, på efnet) på begynnelsen av corona-pandemien.

(Av en eller annen grunn).

Så de var det bare å ta over.

(Husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det er mulig at det er Ronald (eller en som later som at han er Ronald) som er radovan.

Hm.

Men da burde det vel stått: 'Hilsen Ronald Lund' (eller noe i den duren).

Men det står: 'Ronald Lund hilser'.

Da er det liksom, at det er en bekjent av Ronald som skriver, og så står Ronald ved siden av.

(Tenkte jeg først).

Men så står det også: '*vinker*'.

Da menes det kanskje at det er Ronald som skriver.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

De irc-botene mine, har forresten blitt mye mer stabile.

Etter at jeg kuttet ut Kire.net-shellet (som jeg hadde boten Einstein på).

(Siden at Kire.net-shellet var usikkert (virka det som).

For andre folk, som leide shell, på den samme serveren.

De kunne visst 'kille' min bot (Einstein).

For de fikk visst opp Einstein sin prosess-ID.

Hvis de tok den og den Linux/Unix-kommandoen, fra sitt shell-område, da.

For å si det sånn).

Så jeg har juryen ute angående, om jeg trenger en ny Einstein-bot eller ikke.

Men jeg har sett meg ut en mulig shell-leverandør.

Så hvis det blir mye tull med de tre botene jeg har nå (Anna, LykkePer og blablabot).

Så er det mulig at jeg leier et fjerde shell, og så får hivd inn en ny Einstein-bot, på mine irc-kanaler, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter