Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. januar 2023 kl. 21:09
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, postkasse@datatilsynet.no, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, eian@eianadvokat.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, admin@ohf.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: lør. 30. apr. 2022 kl. 19:36
Subject: Viktig informasjon om din bestilling
To: <e.ribsskog@gmail.com>
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.
Vi kan dessverre ikke godkjenne bestillingen din av FolkePakka FullData på nummer 91587593.
Ta kontakt med oss på ( 47) 479 44 444 dersom du har spørsmål til avslag ved bestilling.
Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no
Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten