Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. februar 2023

Mer nettmobbing


https://old.reddit.com/r/norge/comments/10sr8fv/john_christian_elden_f%C3%A5r_irettesettelse_i/?sort=old

PS.

Her er mer om dette:


(Samme link som overfor).

PS 2.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:


PS 3.

Når det gjelder det at John Christian Elden kontaktet meg.

Så var det mens jeg bodde i Liverpool sentrum.

(Hvor jeg bodde fra 2006 til 2011).

Og jeg hadde da nettopp blogget om, at jeg ikke kom til å inngå noen hestehandler.

Og så kontakter Elden meg, og ber meg om å inngå en hestehandel.

(Hvis jeg slettet navnet på en kriminell som Elden representerte, fra min blogg.

Så skulle Elden gi meg noen timer gratis advokathjelp.

Noe sånt).

Så det var litt rart, det med timingen.

(Må jeg si).

Og jeg ønsket fortsatt ikke å inngå noen hestehandel.

Så jeg bare fortsatte med mine ting (uten noe hjelp fra Elden).

(For å si det sånn).

Og Elden er/var kanskje sur.

(Siden at jeg kalte han mafiaens advokat.

Var det vel.

Noe som vel var litt unispirert (må man vel si).

Da jeg tok brainstorming, for å finne ut hva som var galt i Norge (initsiert av VGD, som slettet disse debatt-trådene).

Så var det ikke sånn, at jeg tenkte på Elden.

Da var det 5-10 andre ting, som jeg skreiv opp, på en listen.

Men Elden var ikke på den lista.

Men den bloggposten om Elden, var noe jeg skreiv om, etter at jeg var ferdig med VGD-temaet (om hva som var galt i Norge).

For å si det sånn).

Men dette er mange år tilbake.

Og Elden var ikke så kjent da som nå.

(Det var vel derfor at jeg syntes at det var litt artig/interessant, å blogge om han (etter å ha lest om han på Wikipeida, osv.).

Siden at han ofte tok kontroversielle saker (og gang på gang forsvarte folk, som ikke var mors beste barn).

For å si det sånn).

Og det var vel sånn (mener jeg vagt å huske) at Elden hadde representert en utlending/muslim, som hadde myrdet en sambygding av meg (en tenåring/ung mann) fra det stedet jeg bodde (Østre Halsen/Gloppe) da jeg var 5-7 år gammel.

(Mordet (et stykkmord-aktig øksedrap) hadde visst skjedd på min skolevei.

Der hvor jeg en gang tok en snarvei.

For å komme meg forbi en bonde-sønn.

Som gikk i klassen min.

Og som jeg egentlig ikke skulle gått samme vei som hjem.

Men jeg gikk noen ganger en omvei.

For å komme meg bort fra tre nabo-gutter, som pleide å kryne meg, osv.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette (fra 'Min Bok'):

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter