Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: En hilsen fra vår administrerende direktør
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. mars 2023 kl. 04:34
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: trond.skjellerud@elvia.no, morten.schau@elvia.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, postkasse@datatilsynet.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Info <info@tpas.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, trl@nve.no, rme@nve.no, kom@nve.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, kundeservice@hafslundstrom.no, kundeservice@mail.efi.no, boligbistand@baerum.kommune.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, elklage@elklage.no, post@elhub.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, kundeservice@glitreenergi.no, eian@eianadvokat.no, nve@nve.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Elvia <nett@elvia.no>
Date: ons. 29. jun. 2022 kl. 13:06
Subject: En hilsen fra vår administrerende direktør
To: <eribsskog+homofil@gmail.com>
Kan du ikke lese e-posten? Se i nettleseren
Målernummer: (Sladdet av johncons-blogg)
Adr: (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA.
Logg inn
En mer rettferdig nettleiemodell
Hei,
Vi i Elvia sørger for en sikker strømforsyning til over 2 millioner kunder i Oslo, Viken og Innlandet. Vi har ansvar for å vedlikeholde strømnettet samtidig som vi skal tilrettelegge for bærekraftige og energieffektive løsninger i den pågående elektrifiseringen av samfunnet. Noe som kontinuerlig krever utbygging og nye løsninger. For å kunne holde kostnadene så lave som mulig, trenger vi alle å bruke nettet smartere enn vi gjør i dag. Vi må redusere forbrukstoppene, hvis ikke blir kostnadene og dermed også nettleien unødvendig dyr.
– Den nye nettleiemodellen blir mer rettferdig.
Trond Skjellerud
Nå i juli innfører vi en ny og mer rettferdig nettleiemodell, hvor de som belaster strømnettet mest betaler mer enn de som påfører en lavere belastning på nettet.
LES MER
Full oversikt på Min side
Du lurer kanskje på hva du som kunde kan gjøre? På Min side eller i Elvia-appen kan du bli mer bevisst på ditt eget forbruk, hvor du blant annet kan sammenligne det du vil betale etter 1. juli med det du betalte før. For deg med elbil, lønner det seg for eksempel å lade sakte i løpet av natten når belastningen på strømnettet er på sitt laveste.
Vil du vite hvor mye nettleien vil koste for deg i den nye modellen? På Min side får du også tilgang på en detaljert oversikt over forbruket ditt per time. Her kan du sammenligne forbruket ditt det siste året og se hva dette ville kostet med den nye nettleien.
I tillegg kan du blant annet åpne HAN-porten for å ta i bruk smarthjem-tjenester, se ditt målernummer og målepunkt-ID og laste ned historikk.
LES MER
Last ned Elvia-appen til din mobil
Custom
Custom
Custom
elvia.no ● Kundeservice ● Min side
Meld deg av nyhetsbrevet her