Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 15. april 2023

Min mors tremenning Olav Ribsskog (som er kjent for sin strikke-hobby) har visst uttalt seg om menighetsråds-arbeid. (Fra Namdalsavisa 14. april 2023)



https://eavis.namdalsavisa.no/titles/namdalsavisa/1080/publications/5456/pages/18 (bak betalingsmur)

PS.

Jeg tror at jeg begynner å tagge blogg-postene igjen.

For når jeg prøvde å finne det om at min mormors tremenning var så glad i strikking, på bloggen.

Så kom det opp masse irrelevante blogg-poster (som ikke var om Olav Ribsskog).

Så jeg prøver å tagge bloggpostene igjen.

Og så starter jeg kanskje et tagge-prosjekt seinere.

Hvor jeg tagger gamle blogg-poster, som mangler tagger.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Problemet med å tagge bloggpostene på bloggen.

Det er (som jeg har blogget om tidligere) at jeg tydeligvis har for mange tagger.

Så 'auto-fullfør' (i Blogger sitt interface) virker bare på cirka halvparten av de.

(Det kommer ann på hvilken bokstav etiketten begynner på.

Hvis etiketten begynner på 'A', så virker auto-fullfør.

Men når jeg skriver 'Olav' så kommer bare folk med Olav som mellomnavn opp.

På grunn av en bug hos Blogger.

Så det er egentlig et helvete å drive med tagger på bloggen.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

For å forklare mer om tagge-problemet.

Så står det (i Blogger sitt interface): 'Skriv inn flere bokstaver for å se forslag til etiketter'.

Men dette funker bare hvis den første bokstaven er for eksempel: 'A'.

(Den lister da opp etiketter som jeg har laget tidligere, som begynner på 'A', osv).

Men hvis den første bokstaven er for eksempel: 'O' (eller en annen bokstav et stykke bak i alfabetet) så funker det ikke.

(Av en eller annen grunn).

Da må jeg bruke browseren sin 'søk på siden-funksjon' (på johncons-mirror.blogspot.com) og så finne labelen i etikett-listen.

Og så ta copy/paste.

(For å si det sånn).

Så jeg vet ikke hva Blogger/Google driver med.

(Må jeg innrømme).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her kan man se at det står: 'Skriv inn flere bokstaver for å se forslag til etiketter':



PS 5.

Så kan man se på etikett-listen at jeg har brukt taggen: 'Bergeråsen' mer enn 800 ganger.

Og den taggen begynner på bokstaven 'B', så den kommer opp (som forslag) når jeg skriver de første bokstavene.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:



PS 7.

Og når det gjelder taggen: 'Svelvik'.

Så har jeg brukt den mer enn 500 ganger.

(Kan man se i etikett-listen.

Nederst på bloggen).

Og når jeg skriver de første bokstavene i det stedsnavnet.

Så kommer ikke Svelvik opp.

Fordi at ordet begynner på 'S', som er et stykke bak i alfabetet.

(For å si det sånn).

Den viser bare etikett-forslag som begynner på 'A', 'B', 'C', 'D', 'E', 'F', 'G', 'H', 'I', 'J', 'K', 'L' og 'M'.

(Kan det virke som).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter