Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. mai 2023

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Your Sushi City Wok order has been received!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. mai 2023 kl. 11:54
Til: Business Sushi City Wok <business.sushicitywok@gmail.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

det er vel sånn at hvem som helst kan taste inn min mail-adresse osv. på deres nettsted.

Og så vil dere ha det til at noen har hacket min mail-konto.

Det blir som noe dumt.

(Må jeg si).

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 17. jun. 2022 kl. 20:50 skrev Business Sushi City Wok <business.sushicitywok@gmail.com>:
Hei ,noen bruker e-posten din og gjør en bestilling på nettsiden vår!  det er begge deler med oss!  vi vet ikke navnet ditt eller e-postadressen din heller!  kan være din venn eller familie eller noen hacker e-posten din!  vi fikk en bestilling fra din e-post og telefonnr!  hvis ikke du kan være noen som kjenner din personlige informasjon.

On Fri, 17 Jun 2022 at 20:22, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 17. jun. 2022 kl. 18:38 skrev Business Sushi City Wok <business.sushicitywok@gmail.com>:
Hei ,
vi har fått bestilling fra e-posten din!  kan du sende oss hvilken primær e-post du har fått?  kan vi få info!
Sushi city wok team
Marjousta 

On Fri, 17 Jun 2022 at 18:07, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sushi City Wok <business.sushicitywok@gmail.com>
Date: fre. 17. jun. 2022 kl. 16:48
Subject: Your Sushi City Wok order has been received!
To: <eribsskog@gmail.com>


Thank you for your order
Hi Laila Monica,

Just to let you know — we've received your order #6089, and it is now being processed:

Pay with cash upon delivery.

[Order #6089] (June 17, 2022)
Product Quantity Price
Sushi Kombo (80 Biter)
Store: Sushi City Wok - Majorstuen
1 kr799
Solo
Store: Sushi City Wok - Majorstuen
1 kr35
Subtotal: kr834
Payment method: Cash on delivery
Total: kr834
Takeaway date: 17 Jun 2022

Takeaway time: 17:00 - 17:30

Order type: Takeaway

Billing address
Laila Monica Nikolaisen Ribsskog
91587593
eribsskog@gmail.com
Thanks for using www.sushicitywok.com!

Sushi City Wok — Built with WooCommerce

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter