Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 7. mai 2023

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Du har bestilt Synsundersøkelse hos Specsavers Optikk Bekkestua
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. mai 2023 kl. 16:32
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: avtale@melding.specsavers.no, kundeservice@specsavers.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Specsavers Optikk Bekkestua <avtale@melding.specsavers.no>
Date: lør. 6. mai 2023 kl. 22:03
Subject: Du har bestilt Synsundersøkelse hos Specsavers Optikk Bekkestua
To: <eribsskog@gmail.com>


Vi ser frem til å se deg 12:00 mandag 8. mai 2023 Se på nettet

 
Vi gleder oss til å se deg, Erik Løvenbalk
 
Tusen takk for at du bestilte Synsundersøkelse hos oss. Alt er i orden og vi ser frem til å se deg snart.

 

 

 
Informasjon om din time
 
Synsundersøkelse
mandag 8. mai 2023
12:00
Specsavers Optikk Bekkestua
Gamle Ringerikesvei 33C
 
Legg til i kalender
 
 

 
Trenger du å endre avtalen?

Det er helt i orden. Klikk for å endre dato/tid eller avbestill timen.


Og bare husk, selv om synet ditt ikke har endret seg, anbefaler vi at du sjekker øynene hvert annet år. Dette for å sørge for at de holder seg sunne og friske så lenge som mulig.

 
Vi ser frem til å se deg.

Specsavers Optikk Bekkestua


 

 

 
Før du kommer, husk
 

 
Sørg for å komme 10 minutter før timen. Det er for at vi skal registrere deg før timen starter.

Hvis du bruker briller
Sørg for å ta med dine nåværende briller til avtalen.

Hvis du bruker kontaktlinser
Har du bestilt time for kontaktlinser så ta med dine briller, kontaktlinser, linseetui og linsevæske. Ha på deg linsene når du kommer til oss da en del av undersøkelsen er å se på dine øyne når kontaktlinsene sitter på.

Hva kan du vente deg?
En av våre sertifiserte optikere vil sjekke øynene dine og utføre en synsundersøkelse med den nyeste teknologien. Dette vil gi optikeren en klar forståelse av dine behov og hjelpe deg med å finne de synshjelpemidler som er best for deg. Finn ut mer om synsundersøkelsen her

Trenger du å gjøre endringer i siste liten i avtalen din?
Du kan gjøre om på timen din her

 
Se alle detaljer

 


 
Her finner du oss

Specsavers Optikk Bekkestua
Gamle Ringerikesvei 33C
Bekkestua
67 52 00 00

 


 


Specsavers sendte denne e-posten til deg på eribsskog@gmail.com.

Ved å bruke denne tjenesten, vil opplysningene dine bli lagret og behandlet i vårt kundearkiv. Dette gjør vi for å kunne behandle avtalen din. Dine personopplysninger vil bli brukt for å booke din avtale, samt å gi deg relevant informasjon, kommunisere tjenester i forhold til avtalen, og for å gi deg informasjon om produkter og tjenester. Vi vil også minne deg på når det er tid for neste avtale.

Dette er en automatisk generert e-post, og svar vil ikke bli lest. Hvis du har spørsmål, vennligst kontakt oss på 67520000


© 2023 Specsavers

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter