Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 9. juni 2023

Angelfire har begynt å dekke hele nettstedet mitt (johncons-web) med reklame, kan det virke som



https://johncons.angelfire.com/rettighetssaker.html

PS.

Som jeg har blogget om før, så fikk jeg anbefalt Angelfire (av noen på irc) en gang på andre halvdel av 90-tallet.

Og jeg har hatt et gratis-shell hos dem (som er reklame-finansiert) siden rundt årtusenskiftet.

Og reklamene deres, har vært et problem, til tider.

En av grunnene til at jeg fikk meg mirror-nettsted (johncons.net) var at det stod ordet: 'Undefined' på Angelfire sin leaderboard-annonse (som det vel heter) øverst på nettstedet.

Og etter at jeg fikk meg mirror-nettsted (i 2020) så har Angelfire bytta om på annonsene sine.

Leaderboard-annonsen ble satt nederst.

Og en firkanta/klumpete annonse ble flyttet til toppen (istedet for å stå nederst på nettstedet).

Og ikke nok med det.

Men nå nylig, så har de begynt med enda mer sabotasje (eller hva man skal kalle det).

(Noe man kan se på skjermbildet overfor.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Angelfire har visst vært eiet av et indisk firma (Brightcom Group):



https://en.wikipedia.org/wiki/Brightcom_Group

PS 3.

Nederst på skjermbildet overfor.

Så står det at Ybrant/Brightcom Group mistet eierskapet til Lycos/Angelfire.

Og en domstol i New York bestemte visst at den tidligere eieren (Daum/Kakao fra Korea) skulle få tilbake Lycos/Angelfire.

(Noe sånt).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:



https://en.wikipedia.org/wiki/Lycos

PS 5.

Jeg hadde egentlig tenkt til, å ha mirror-nettstedet sånn, at PC-nettsidene fikk en lignende design av mobil-nettsidene.

(Sånn at det ble mindre tungtvint, å oppdatere nettstedet.

Blant annet.

For når det er både PC-nettsider og mobil-nettsider på Angelfire-nettstedet.

Og det sammen på mirror-nettstedet.

Så blir det fire nettsider å lage, for hver oppdatering.

For å si det sånn.

Så jeg har prøvd å få til, at man kun trengte en nettside (som så grei ut både på PC og mobil) på mirror-nettstedet).

Men når det er sånn, at Angelfire setter så mye reklame, på nettstedet mitt (og sjonglerer om på disse).

Så er det kanskje bedre, å ha mirror-nettstedet sånn, at det også, har egne PC-nettsider.

For sånn som det er nå, så blir det dumt å linke til Angelfire-nettstedet (med alle reklamene) må jeg si.

Og hvis jeg skal linke til mirror-nettstedet.

Så ser det kanskje rart ut, med 'mobil-aktige' nettsider (på PC).

Så det er mulig at jeg tar en webdesign-måned, til høsten (for eksempel).

Og så gjør jeg om på mirror-nettstedet igjen.

Sånn at det blir likt som Angelfire-nettstedet (minus reklamene).

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter