Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 10. juni 2023

Fler mobilbilder



https://photos.app.goo.gl/Cr5vN1rbp35mxfVAA

PS.

Da tror jeg at jeg gjør det sånn, med de 'faste blogg-temaene' framover.

At jeg hiver ut to mobilbilde-album til.

(Det vil si tilsammen snaue 2.000 bilder.

Noe sånt).

Og så driver jeg med skildringer, ut måneden.

Og så driver jeg med nettmobbing-mailer, hele neste måned.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Etter å ha tenkt mer på det.

Så tror jeg at jeg gjør det sånn.

At jeg gjør om mirror-nettstedet først (sånn at det blir likt johncons-web minus reklamene).

Og så tar jeg to mobilbilde-album på slutten av måneden.

Og så er det nettmobbing-mailer hele neste måned.

Og så har jeg skildring-måneder (med mobilbilder på førsten og nettmobbing-mailer på slutten) helt fram til jul.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det er mulig, at jeg også klarer å få sneket inn en 'Min Bok 6-måned' til høsten.

Det er jo ikke noe problem, i og for seg.

(Jeg har jo ganske nylig 'laget' dokumentfil-versjoner av Min Bok 1-5 (fra kapitlene på bloggen).

For å si det sånn).

Men det er det at skildringene, nettmobbing-mailene og mobilbildene også 'må' bli tatt.

Men det gjør kanskje ikke så mye, om for eksempel skildringene, kommer noen måneder på etterskudd.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter