Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 22. juni 2023

Jeg sendte en e-post til Boozt

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din opplevelse er viktig for Boozt.com
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juni 2023 kl. 13:50
Til: Booztpay <customerservice_no@boozt.com>
Kopi: kundeservice@avarda.com, oyvind.salte@schibsted.com, kristine.eia.kirkholm@finn.no, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>
Hei,

denne bagen bestilte jeg med Helt Hjem (som med Doc Martins-skoa osv.).

Og så fikk jeg en mail om at pakken var for stor til å leveres på døra.

Og så måtte jeg hente den hos Bekken kolonial på Coop-torget, i Bekkestua sentrum (stod det).

Og der var jeg i dag og i overigår (tirsdag).

Og da snakka jeg med ei nordlending-dame og ei 'Pride-dame' hos Glassmagasinet (over gata/torget).

Og de sa at den frukt-butikken ikke har gått konkurs.

Men det var stengt der både tirsdag og i dag.

Så jeg lurer på om eieren kan ha dratt på ferie til Israel (eller noe) siden at det visst er en kosher-butikk.

Noe sånt.

Så dette ble bare surr.

Så det må jeg klage på.

At Schibsted/Helt Hjem ikke klarer å levere en bag på døra (når de klarer å levere sko osv. på døra) høres rart ut.

Og dere burde kanskje ikke tilby denne leverings-metoden hvis pakker er for stor for VG/Schibsted/Helt Hjem.

Da burde dere kanskje hatt det sånn at man kun kunne velge post-pakke, for eksempel.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Boozt.com <noreply.invitations@trustpilotmail.com>
Date: tor. 22. juni 2023 kl. 10:04
Subject: Din opplevelse er viktig for Boozt.com
To: <eribsskog@gmail.com>


 
 

 

 

Kjære Erik Ribsskog,

Takk for din bestilling på Boozt.com.

Håper handelen svarte til forventningene, og vi håper du vil dele din opplevelse med andre.

Du kan vurdere oss på Trustpilot:


Dette er en automatisk e-post og den vil ikke bli besvart. Trenger du hjelp? Besøk vår kundeservice her.

Med vennlig hilsen,
Boozt.com

 

 
Trustpilot er en åpen tilbakemeldingsplattform som publiserer tilbakemeldinger fra bekreftede kunder på nettet.

   


Denne anmeldelsesinvitasjonen ble sendt via e-post fra Trustpilots plattform av Boozt.com. Boozt.com er behandlingsansvarlig for personopplysningene som ble brukt til å sende e-posten, mens Trustpilot er databehandleren.

Lurer du på hvorfor du fikk denne e-posten, eller hvordan personopplysningene dine behandles? Da kan du kontakte Boozt.com via informasjonen du finner i personvernreglene deres.

Avslutt abonnementet

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter