Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Din opplevelse er viktig for Boozt.com
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. juni 2023 kl. 19:59
Til: Booztpay <customerservice_no@boozt.com>
Kopi: kundeservice@avarda.com, oyvind.salte@schibsted.com, kristine.eia.kirkholm@finn.no, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>
Hei,
nå var jeg nede i Bekkestua sentrum for å handle mat.
Og da var han 'Bekkulf-en' der, for en gangs skyld.
Så da har jeg fått den pakka nå.
(På tredje forsøk).
Dere kan kanskje sette den bag-en på samme regning som Doc Martins-skoa og det.
Sånn at den 'hoved-regninga' blir litt større, fra og med neste måned.
Erik Ribsskog
PS.
Dette var muligens en demonstrasjons-modell (kunne det virke som).
Så den var pakket, i en svær/firkanta eske (istedet for en pose).
Så dere kunne kanskje ha bare lagt bag-en i en pose, og levert den med Aftenposten/avis-budet (som vanlig) tenkte jeg.
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 22. juni 2023 kl. 13:50
Subject: Klage/Fwd: Din opplevelse er viktig for Boozt.com
To: Booztpay <customerservice_no@boozt.com>
Cc: <kundeservice@avarda.com>, <oyvind.salte@schibsted.com>, <kristine.eia.kirkholm@finn.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>
Hei,
denne bagen bestilte jeg med Helt Hjem (som med Doc Martins-skoa osv.).
Og så fikk jeg en mail om at pakken var for stor til å leveres på døra.
Og så måtte jeg hente den hos Bekken kolonial på Coop-torget, i Bekkestua sentrum (stod det).
Og der var jeg i dag og i overigår (tirsdag).
Og da snakka jeg med ei nordlending-dame og ei 'Pride-dame' hos Glassmagasinet (over gata/torget).
Og de sa at den frukt-butikken ikke har gått konkurs.
Men det var stengt der både tirsdag og i dag.
Så jeg lurer på om eieren kan ha dratt på ferie til Israel (eller noe) siden at det visst er en kosher-butikk.
Noe sånt.
Så dette ble bare surr.
Så det må jeg klage på.
At Schibsted/Helt Hjem ikke klarer å levere en bag på døra (når de klarer å levere sko osv. på døra) høres rart ut.
Og dere burde kanskje ikke tilby denne leverings-metoden hvis pakker er for stor for VG/Schibsted/Helt Hjem.
Da burde dere kanskje hatt det sånn at man kun kunne velge post-pakke, for eksempel.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Boozt.com <noreply.invitations@trustpilotmail.com>
Date: tor. 22. juni 2023 kl. 10:04
Subject: Din opplevelse er viktig for Boozt.com
To: <eribsskog@gmail.com>
Kjære Erik Ribsskog,
Takk for din bestilling på Boozt.com.
Håper handelen svarte til forventningene, og vi håper du vil dele din opplevelse med andre.
Du kan vurdere oss på Trustpilot:
○
○
○
○
○
Dette er en automatisk e-post og den vil ikke bli besvart. Trenger du hjelp? Besøk vår kundeservice her.
Med vennlig hilsen,
Boozt.com
Trustpilot er en åpen tilbakemeldingsplattform som publiserer tilbakemeldinger fra bekreftede kunder på nettet.
Denne anmeldelsesinvitasjonen ble sendt via e-post fra Trustpilots plattform av Boozt.com. Boozt.com er behandlingsansvarlig for personopplysningene som ble brukt til å sende e-posten, mens Trustpilot er databehandleren.
Lurer du på hvorfor du fikk denne e-posten, eller hvordan personopplysningene dine behandles? Da kan du kontakte Boozt.com via informasjonen du finner i personvernreglene deres.
Avslutt abonnementet