Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. juni 2023

Jeg sendte en e-post til Quora

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Complaint
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. juni 2023 kl. 04:02
Til: partners@quora.com
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, eian@eianadvokat.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, info@transparency.org.uk
Hi,

by chance I've come across something on your website (https://www.quora.com/Why-did-the-blogger-and-Knausg%C3%A5rd-inspired-autobiographical-novelist-Erik-Ribsskog-flee-from-Norway-to-Liverpool) that I wanted to complain about.

The problem has been that on your website, it's only possible to look at one page, and then it all gets blurred (if one try to press a link).

So I haven't seen this post before.

(There are also many other post/threads that has been started about me there (mostly in English).

I've noticed).

It's someone asking (about me): 'Why did the blogger and Knausgård-inspired autobiographical novelist Erik Ribsskog flee from Norway to Liverpool?'.

And then someone with the nick: 'Anonymous' writes some balony about me:

'Anonymous
4y
Ribsskog is a mentally disturbed individual who has been convicted of harassment and stalking in the past (this is thoroughly documented on his own blog). Would discourage anyone from answering this question as you may be targeted by him.'.

The problem was that the Merseyside-police were a bit old-fashioned, and they didn't understand that some internet-trolls swatted me (I think it's called) by using my name in harassing emails to a Jobcenter-staff.

But this I have explained about in a perm-link on my website:

https://johncons.angelfire.com/flyktatilbaketilnorgeigjen.html

So I wanted to complain about this degrading/harassing post about me (by someone who don't write their real name) on your website.

Erik RIbsskog

quora nettmobbing.png
95K

PS.

Her er vedlegget:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter