Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Varsel om oppsigelse - Komplett Bank
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. juli 2023 kl. 09:23
Til: Kundeservice Morrow Bank <kundeservice@morrowbank.com>
Kopi: post <post@finkn.no>, post@arbeidstilsynet.no
Hei,
jeg har tidligere informert dere om at på grunn av strømstøtte-stans så betalter jeg disse rundt den første, om sommeren.
Og jeg la inn en betaling for en måned (193 kroner) i nettbanken, i helga.
Så den skal dere ha fått i dag.
Men den betalingen står ikke på deres faktura.
Så om dere kan sende en ny faktura, med riktig beløp.
Jeg har tidligere prøvd å få dere til å endre betalings-dato fra den søttende til den tjuende.
Men det var helt umulig (virka det som).
Og når dere heller ikke leser mailene mine (jeg har informert dere om at jeg betaler rundt månedsskiftet nå i sommer) så er det veldig dårlig kundeservice, må jeg si.
Jeg har en arbeidssak mot Rimi/ICA/Rimi-Hagen.
Og dere er visst eiet av Rimi-Hagen.
Så da lurer jeg litt på denne kundeservicen.
For det er alltid sånn, at jeg sier til dere, at den regningen betalte jeg 'yester' (som dere sikkert sier).
Og sånn er det denne måneden og.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 3. juli 2023 kl. 08:59 skrev Komplett Bank ASA <ikke-svar@komplettbank.no>:
Morrow Bank
VARSEL OM OPPSIGELSE
HANDLEKONTO
Vi ber deg betale minstebeløpet innen betalingsfristen for å unngå at avtalen om Handlekonto blir sagt opp. Ta kontakt med kundeservice for å inngå avtale om ajourbetaling.
Utestående saldo:
kr 4 805,30
Minstebeløp å betale:
kr 385,00
Forfallsdato:
17.07.2023
Innbetales til konto:
6032.05.02112
KID:
10009293415
Fakturaen følger ikke lenger som vedlegg til e-posten, men er tilgjengelig på Min Side.
Kundeservice
Kundeservice
Du kan kontakte oss på e-post eller på telefon 21 00 74 50.
Morrow Bank
© Morrow Bank ASA, Postboks 448, 1327 Lysaker, Org. nr: 998997801
Ref: 4e138a87-f309-4231-8b29-9d0413b5a612