Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Og enda enda et brev fra Bærum kommune: https://johncons]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. juli 2023 kl. 10:43
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: din-henvendelse@telia.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Abuse <abuse@telia.com>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, Finansinspektionen <finansinspektionen@fi.se>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, eian@eianadvokat.no, postmottak@sivilombudet.no, Post <post@forbrukerradet.no>
Hei,
her har dere svart på en kopi av en mail til deres moderselskap Telia, kan det virke som.
Jeg skjønner at det er kjedelig når det er stille på jobb.
Men det må da være mulig å finne på noe annet enn å skrive tulle-mailer.
(For å si det sånn).
Jeg ønsker å istedet få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om hva dere (Telia) akter å foreta seg, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 31. okt. 2022 kl. 11:05 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei Erik og takk for din hendvendelse.
Jeg vil gjerne hjelpe deg men jeg kan ikke finne aktive kundeforhold på ditt navn hos oss. Kan du forklare hva som har blitt åpnet i ditt navn?
Ønsker deg en fin dag videre.
Vennlig hilsen / Kind regards,
Mohamed
Kundekonsulent
OneCall
OneCall
ref:_00D1iUhac._5001i11Oi0l:ref