Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. juli 2023

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Re: Re: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. juli 2023 kl. 05:12
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Abuse <abuse@telia.com>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, Finansinspektionen <finansinspektionen@fi.se>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, OC Support <kundeservice@onecall.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no, eian@eianadvokat.no, postmottak@sivilombudet.no, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>
Hei,

dere svarer på en kopi-mail.

Og det virker ikke som om dere er klar over at det er sånn.

Så det virker litt rart, må jeg si.

Det er riktig at jeg så et eller annet sted, at man kunne få gratis sim-kort fra dere, som ikke kosta noe, hvis man ikke brukte de.

Og jeg har seinere kjøpt to 5G-mobiler fra deres nettbutikk.

(En mobil bruker jeg som 5G-modem.

For den smart-telefonen var så stor og klumpete.

Så jeg etter at jeg hadde henta pakken).

Og for å få lov å kjøpe mobiler fra Deres nettbutikk, så måtte man ha abonnement.

Så derfor bestilte jeg noen gratis-abonnement.

Dette gjorde jeg i full fart.

(Og tallene var gruppert på en annen måte).

Men når jeg fikk sim-kortet deres, så så jeg at det ikke akkurat var noe gull-nummer.

(Så jeg bestilte et nytt gratis-sim-kort).

For det andre 'tallet' ble 69.

Og det er jo litt ladet (må man vel si).

Så dere burde kanskje ta bort sånne ladede nummer.

Så det må jeg klage på.

Jeg vet godt at deres (Telia Norge) sin direktør heter Kaalen.

(For jeg vokste opp på samme plass (Sand/Berger/Svelvik) som han, på 80-tallet).

Men det betyr jo ikke, at dere som jobber under han Kaalen, bør være som noen kål-hoder.

For det å svare på en kopi-mail, på denne måten, blir for dumt (må man vel si).

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

I den mailen du svarer på.

Så står det en tulle-versjon (Erik Prompefjert Ribsskog) av navnet mitt.

Og det har du/dere tatt bort.

Så det virker som at stllingsværnet er for sterkt, i Norge.

Siden at folk bare kan sitte å tulle på jobb, på den måten.

Skjerpings!


man. 5. des. 2022 kl. 16:14 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei, Erik! Takk for din henvendelse.

Jeg er litt usikker på hva jeg kan hjelpe deg med her, da det ikke var så mye informasjon i mailen.
Jeg finner et nummer i ditt navn hos oss, (sensurert av johncons-blogg). Er det et nummer du ikke har opprettet selv?

Hører fra deg.

Vennlig hilsen / Kind regards,
Tina
Kundekonsulent
OneCall

OneCall
 



ref:_00D1iUhac._5001i12Nbqz:ref

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter