Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[SYSE] ang: Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juli 2023 kl. 00:32
Til: SYSE Kundeservice <post@syse.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, postmottak@sivilombudet.no
Hei,
dere har sendt meg en mail.
Og så sier dere, at dere ikke er innblandet i saken.
Det virker som noe dumt/kjempe-nerdete å si.
Da sitter dere oppå en sky (vil jeg si).
Så det må jeg klage på.
Jeg ønsker å istedet få svar fra en overordnet om dette.
(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 8. nov. 2022 kl. 09:08 skrev SYSE Kundeservice <post@syse.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
SYSE AS - Logo
Oppdatering til saksnummer (5783949).
Max D. (SYSE)
8. nov. 2022, 09:08 CET
Hei!
Jeg kan ikke se at vi er innblandet i denne saken, kan du vennligst spesifisere hva du ønsker at vi skal bistå med?
Eribsskog
5. nov. 2022, 22:39 CET
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #4747103 "Mer om nettmobbing"
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
fre. 18. mar. 2022 kl. 09:49 skrev SYSE Kundeservice <post@syse.no>:
--
Med vennlig hilsen
SYSE AS
Kundeservice
T: +47.33349700
E: post@syse.no
Se våre anmeldelser på
Trustpilot Logo
Trustpilot Stars
Vi vil gjerne høre fra deg også, gi oss en omtale på Trustpilot!