Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. september 2023

Dette er om at min avdøde mor Karen Ribsskog sin yngre søster Ellen (som også er død) har vært med på arbeid innenfor 'Steiner-bevegelsen' i Basel (mens hu var gift med Reto Savoldelli, som også har publisert posten, som skjermbildet er fra)



https://www.das-seminar.ch/post/das-erste-jahrzehnt-des-seminarlebens-1973-1983

PS.

Hvem Edmondo Savoldelli er.

(Som er nevnt overfor).

Det veit jeg ikke.

Men det kan muligens være Reto sin bror/fetter (eller noe lignende).

Det var jo sånn, at min far fikk min lillesøster Pia og meg, til å besøkte tante Ellen, i Sveits (i Aesch, utafor Basel) sommeren 1987.

Og da hadde tante Ellen nokså nylig skilt seg, fra Reto.

Men deres datter Rahel (min kusine) var født i 1978.

Og hu skulle ta med Pia og meg, en dag, for å besøke Reto.

(Det var vel Reto som ønsket dette.

Noe sånt).

Og Rahel (som da bare var cirka ni år) dro i snora, på bussen, for tidlig.

(Ved en butikk.

Oppi noen 'dal-strøk' nærmest.

Kanskje en halvtime å kjøre, fra Aesch (hvor tante Ellen bodde).

Noe sånt).

Så Reto måtte kjøre til den nevnte butikken/bussholdeplassen, og hente Pia, Rahel og meg.

(Reto bodde i lag med masse andre folk (deriblant noen engelske).

I en slags 'Steiner-base'.

Eller hva det kan ha vært).

Og på veien tilbake til tante Ellen.

Så skulle vi ikke ta bussen.

Reto skulle kjøre oss.

Og da var det en transvestitt i bilen (husker jeg).

Og det kan kanskje ha vært han Edmondo (tenker jeg nå).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette (fra 'Min Bok'):



https://johncons.net/minbok_jub3.pdf

PS 3.

Alderen stemmer med den nevnte transvestitten, vil jeg si (selv om transvestitten også kan ha vært, en av de andre folka, som Reto bodde sammen med, i Solothurn):



http://www.edmondosavoldelli.ch/

PS 4.

Rudolf Steiner døde visst nær Basel, så det er mulig at den Steiner-basen som jeg/vi var på, sommeren 1987, er et av 'hoved-stedene' innen Steiner-bevegelsen:



https://no.wikipedia.org/wiki/Rudolf_Steiner

PS 5.

Reto sin Wikipedia-side nevner Goetheanum og Dornach (hvor Rudolf Steiner døde) så det er mulig at Pia og jeg, var på 'sjølve' Rudolf Steiner-stedet (sommeren 1987):



https://de.wikipedia.org/wiki/Reto_Andrea_Savoldelli

PS 6.

Det kan virke som at Reto har noe med en malerskole, som holder til ved 'Steiner-bevegelsen' sitt hovedkvarter (Goetheanum) å gjøre:



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter