Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. september 2023

Og enda en e-post til Nav

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Manglende skriv/Fwd: Manglende svar fra Nav/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev fra 27. april/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klag
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2023 kl. 15:41
Til: "(PK) Presse" <presse@nav.no>
Kopi: postmottak <postmottak@aid.dep.no>, ">" <Anne.Mollerhagen@nav.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, "> Leieboerforeningen" <lbf@lbf.no>, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, NAV Bærum <nav.baerum@nav.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "> UK" <hrwuk@hrw.org>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, "> Akademikerforbundet" <post@akademikerforbundet.no>, ">" <politikk@hoyre.no>, postmottak@sivilombudet.no, ">" <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, "SMK Postmottak (SMK)" <postmottak@smk.dep.no>
Hei,

når det gjelder handel og kontor-lærerinne Helle.

Så brukte hu forresten min rettslære-tentamen (jeg gikk økonomi-linja,
på Sande videregående, skoleåret 1987/88) som noe slags pensum, for
KA-klassen, som kom opp i rettslære, til eksamen (våren 1988).

(Dette spurte hu Helle Brynhildsen Jahre (heter hu vel) meg om, i en
time (om hu fikk lov til).

Husker jeg).

Og i den KA-klassen, så gikk deres NAV-IT-ansvarlig i Drammen, Kenneth
Sevland, husker jeg.

Så han har kanskje lagt meg for hat, etter dette.

Han hilste ikke på meg på NHI (han fikk ikke generel studiekompetanse,
siden at han gikk på KA, og så begynte han der et år etter meg, men
jeg hadde et friår, hvor jeg jobba på Norsk Hageselskap og Matland/OBS
Triaden og prøvde meg på forbredende ved UIO).

Selv om han dro meg med til Weymouth, på språkreise sommeren 1986
(etter at jeg var med STS til Brighton sommeren 1985) for vi hadde
samme valgfag på Svelvik ungdomsskole (sjakk/bordtennis).

Men jeg kjenner egentlig ikke Sevland.

For jeg er fra Larvik (hvor min mor bodde) og Berger (hvor min far bodde).

Og Sevland er fra Svelvik.

Men dere får hilse Sevland, og si at jeg fortsatt lurer på hva den
vertsfamilien i Weymouth het igjen (som vi bodde hos i 1986, hvis han
har det skrevet opp noe sted, for eksempel).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Thu, 14 Sep 2023 15:09:54 +0200
Subject: Re: Manglende skriv/Fwd: Manglende svar fra Nav/Fwd: Enda en
oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd:
Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Ny
klage/Fwd: Deres brev fra 27. april/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klag
To: "(PK) Presse" <Presse@nav.no>
Cc: postmottak <postmottak@aid.dep.no>, ">" <Anne.Mollerhagen@nav.no>,
Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, "> Leieboerforeningen"
<lbf@lbf.no>, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, NAV Bærum
<nav.baerum@nav.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "> UK"
<hrwuk@hrw.org>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, ">
Akademikerforbundet" <post@akademikerforbundet.no>, ">"
<politikk@hoyre.no>, postmottak@sivilombudet.no, ">"
<post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post
<post@finkn.no>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, "SMK Postmottak
(SMK)" <postmottak@smk.dep.no>

Hei,

nå har jeg gått på handel og kontor.

Og jeg har lært at når borgeren/kunden kontakter en organisasjon, så
skal de klare å sende det videre, til riktig avdeling/etat.

Men det virker istedet som at dere begynner å patronisere meg her (og pirke).

Så det må jeg klage på.

Dette kunne ha blitt brukt som skrekk-eksempel, av min handel og
kontor-lærerinne Helle, hvis jeg skulle tippe.

Folk sier noen ganger at tante rød er på besøk.

Og sånn det virker det som her.

Nå får dere se å få ræva deres i gir (for å si det folkelig) og sende
dette videre til de riktige folka.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Og hvorfor har dere kutta ut mail-historien.

Dette gir jo ingen mening.

Skjerpings!


14.09.2023 skrev (PK) Presse <Presse@nav.no>:
> Hei, igjen
>
> Du kan lese om bruk av e-post i NAV her:
> https://www.nav.no/no/nav-og-samfunn/om-nav/personvern-i-arbeids-og-velferdsetaten/personvernerklaering-for-arbeids-og-velferdsetaten/om-e-post-og-faks-til-nav
> Mye av saksbehandlingen i Arbeids- og velferdsetaten krever at du bruker
> riktig skjema med signatur fra den saken gjelder. Ordinær e-post eller faks
> kan ikke brukes til slike formål. Du finner informasjon om hvordan du kan
> klage på vedtak eller service fra NAV her:
> https://www.nav.no/person/kontakt-oss/nb/tilbakemeldinger/
>
> Vennlig hilsen
> Silje Helen
>
>
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter