Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. oktober 2023

Min nevø Daniel (som er sønn av min lillesøster Pia og Keyton fra Somalia) driver visst en hundeskole som heter Top Dog (kan det virke som)



PS.

Her er mer om dette:



https://data.brreg.no/enhetsregisteret/oppslag/enheter/930526487

PS 2.

Han Keyton var en som Pia traff på 'neger-bula' Jollys, mens jeg var i militæret.

(Jeg var juli 1992-kontingent).

Og det var ikke sånn, at Keyton og jeg, noen ganger feira jul sammen (for eksempel).

Så det er mulig at jeg stavner navnet feil.

Men jeg mener at Pia uttalte det noe ligende av: 'Keyton'.

Og Keyton er visst forsvunnet (sa min yngre halvbror Axel i 2017).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Det er også sånn, at Pia var sammen med Negib fra Etiopia, før hu ble sammen med Keyton.

(Negib traff hu også, mens jeg var i militæret.

Hvis jeg ikke tar helt feil).

Og så slo hu visst opp med Keyton, på den tida som Daniel ble født (sommeren 1995).

Og så ble hu samboer med Negib, rundt 1996.

(Kan det vel ha vært).

I Tromsøgata (hvor hu først leide av kommunen vel, før hu fikk seg en mer moderne leilighet, et steinkast unna).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var også sånn, at før Pia fikk Daniel.

Så gikk hu ut på byen (noen ganger) uten Keyton.

Og Pia var hjemløs, da jeg var ferdig med militæret (sommeren 1993).

Så hu bodde litt på rommet mitt, på Ungbo, før hu fikk seg et eget rom der (i samme Ungbo-leilighet som meg).

Og da var det sånn, en gang (muligens i 1994) at Pia hadde med seg en tredje afrikaner, hjem fra utestedet Baronen (husker jeg).

En som jeg har lurt på, om kan ha vært faren til min lagfører Bricen (fra førstegangstjenesten).

(Noe sånt).

Så det er en liten sjanse for, at Daniel er broren til Bricen.

(For å si det sånn).

Eller om det var sånn, at det var Bricen (i dress/smoking, sånn at han så litt eldre ut) som Pia hadde med hjem fra Baronen.

Og at Daniel er sønnen til Bricen.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette (fra 'Min Bok 4'):



https://johncons.net/minbok4_jub.pdf

PS 6.

Da jeg bodde i Liverpool sentrum.

(Hvor jeg bodde fra 2006 til 2011).

Så hadde NRK en programleder som ble kalt: 'Trekant-Pia'.

(Husker jeg).

Og da fleipa jeg litt (på bloggen) og sa at da blir min lillesøster Firkant-Pia.

(Noe sånt).

For hu hadde en firkant en gang, med tre negre (Keyton og to av hans kamerater) på Ungbo.

(Virka det som).

Så Pia har nok hatt mer enn tre negre.

Det var Negib, Keyton og han fra Baronen.

Og så var det minst to av Keyton sine kamerater (virka det som for meg).

(For de lå to fremmede negre og purka, i Ungbo-stua (mens Keyton var på rommet til Pia) en søndags-morgen, da Glenn Hesler og min yngre halvbror Axel ville til Lambertseter (som vanlig) for å spille fotball/tennis (dette var muligens fordi at Glenn hadde fått innovertiss i en moped-ulykke (har jeg seinere lurt på) og derfor heller ville trene enn å gå på byen).

Pia klagde også på disse kameratene til Keyton, og sa at de spiste med hendene, osv.

Noe sånt).

Og det er mulig at Pia hadde med seg en ny neger hjem, hver helg (fra utestedet Jollys) det året (eller deler av det året) jeg var i militæret.

(For alt hva jeg vet).

Så hu har muligens hatt seg med halve Jollys (eller halve Afrika, for å bruke hennes egen humor) da.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Her er mer om dette:




PS 8.

Det var forresten sånn, at min yngre halvbror Axel sa, i 2017.

(Da han ville møte meg, i forbindelse med at han ønsket å gi meg noe av min morsarv (som han hadde fått tak i, av min mors yngre søsken, nesten 20 år etter at min mor døde).

Men så fikk Axel et slags anfall, på slutten av kvelden.

Og nektet å gi meg noe arvegods likevel.

For å si det sånn).

Axel sa (den nevnte kvelden i 2017) at Pia hadde fått seg: 'En ny neger'.

Så det er mulig at Pia har hatt fire negre.

(Negib, Keyton, 'Baronen og Baronessen-negeren' og '2017-negeren'.

For å si det sånn).

Pluss muligens de to kameratene til Keyton (hvis Pia hadde firkant med de og Keyton, noe det delvis kunne virke som, i 1993/1994).

Og muligens en del andre negre, som jeg ikke veit om (siden at Pia levde et slags ungkars-kvinne-liv (og hang mye på det afrikanske utestedet Jollys) på begynnelsen av 90-tallet).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter