Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. november 2023

Etter å ha blogget en del om min historie, i mange år. Så har jeg nå skrevet opp min lillesøster Pia sine negative egenskaper. Folk synes kanskje at det morsomt, at det går an å ha så mange negative egenskaper (har jeg tenkt)

Pia er temperamentsfull, hatsk, sint, uforskammet, slem, utnyttende, slesk, tøsete, frekk, freidig, mager, vag, selvtilfreds, dranker, hasjis, gangster/kjeltring/små-kriminell-aktig, løssluppen, indiskret, sladrete, røyker sigaretter, tispete, kokett, jålete/snobbete, uredelig, nedlatende, destruktiv, frikete, stygge tenner (har blitt tullet med av en tannlege, som har satt en fortann på feil plass), stygt hår (krusete og 'kommune-farget'), simpel, olm, ond, ekkel, snyltende, passiv, feig, misunnelig, uetterrettelig, mannevond, naiv, snytete, bedrager, tuskaktig, bruker seg, svikefull, uomgjengelig, dekadent, dåsete, slapp, brautende, løsaktig, promiskuøs, falsk, sjuskete, innbilsk, amper, arg, streng, kravstor, utakknemmelig, billig, upålitelig, horete, hard, bohem-aktig, flyfille, rødstrømpe, sleip, lat, forkjælet, guffen, hurpete, aggressiv, tiskete, baksnakker alle, manipulativ, utspekulert, hersete, spydig, nedlatende, fæl, ukoselig, morsk, nedrig, usømmelig, negativ, problem-opptatt, forstokket, rølpete, svartmalende, sjofel, oppmerksomhets-syk, egoistisk, drikker som en brygge-sjauer, selvhevdende, høylytt (bruker ute-stemmen både inne og ute), kjedelig, oppviglersk, rebelsk, mistenksom, anarkist/blitzer, formannende, hippie-aktig, innesluttet, lukket, innadvent, manisk, 'samisk'/sjamansk, overdramatiserende, tøysete, ynkelig, skrullete, ordinær, 'autistisk', sær, gnomete, drømmende/åndsfraværende, fjollete, umoden, sengevætende, utfordrende, gikk alltid i bare trusa inne med 'kameltå'/sprekk i trusa (på 70-tallet), sleivkjefta, usømmelig, uorganisert, ekstravagant, eksentrisk, smålig, ukjærlig, motsatt av hyggelig, humørsyk, tater-aktig, sur, gretten, åndssvak, dårete, toskete, snokete, trollkjærring-aktig, rar, merkelig, gutte-aktig, sier at hun bare spiser pølser/svinekjøtt på ferie (skap-muslim?), oppsnasen, respektløs, latterlig, PK, woke, besynderlig, trangsynt, dum, engstelig, vanskelig, grublende, døll, bleik, forvirret, luguber, gate/bakgårds/portroms-jente, rampete, dominerende, 'svin-aktig'/'bunnfisk-aktig'/'sigøyner-aktig' (hu søker seg mot de/det 'nederste/ekleste' i samfunnet), skjør, dyster/'brummende', brysk, ufordragelig.

(Noe sånt).

Og hu har også 'rundbrenner-rykte-ønske'.

(Som jeg har blogget om tidligere). 

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:




Når en person (som min lillesøster Pia) har så mange negative egenskaper.

Så kan man kanskje lure på, om det kan være noe, for Guinness rekordbok.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det var også sånn, at Pia sugde på tommelen (mens hu sa: 'Goy, goy, goy, goy', av en eller annen grunn).

Fram til hu ble konfirmert.

(Eller noe i den duren).

Det var muligens på grunn av dette (at Pia sugde på tommelen i timen, mens hu sa: 'Goy, goy, goy, goy'), at Pia måtte vente et år lenger, enn de andre som var født i 1971, med å begynne på skolen.

(Pia og min mor, måtte stå på utstilling liksom, i skolegården (på Torstrand skole, i Larvik) husker jeg.

I forbindelse med at Pia ble beordret til, å ha vente et ekstra år, med å begynne på skolen.

Noe min klassekamerat Atle Farmen tipset meg om (husker jeg).

Selv om han vel ikke visste at Pia (som han mente at måtte være dum) var min søster.

Siden at dette var den første skoledagen, i andre klasse.

Og jeg gikk første klasse på Østre Halsen skole.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter