Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. november 2023

Jeg sendte en e-post til Morrow Bank

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Varsel om oppsigelse - Komplett Bank
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2023 kl. 23:10
Til: Kundeservice Morrow Bank <kundeservice@morrowbank.com>
Kopi: post <post@finkn.no>, post <post@finanstilsynet.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, postmottak@sivilombudet.no, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no
Hei,

som jeg tidligere har informert dere om, så begynte jeg å betale regningene i begynnelsen av måneden, etter at strøm-støtten sluttet i våres.

(For da fikk jeg pengene litt seinere, fra Nav).

Så jeg har sendt dere 179 kroner, den 2. november.

Så jeg lurer på om dere tuller litt.

Når dere liksom ikke har fått med dere dette, den 6. november.

Jeg ønsker å få svar fra en overordnet om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er også sånn, at den kundetiltak-interface-løsningen deres (på deres nettsted) ikke virker.

(Dere sendte meg en mail om dette (at jeg måtte fylle ut et online-skjema) for noen dager siden).

Skjerpings!


man. 6. nov. 2023 kl. 10:07 skrev Morrow Bank ASA <noreply@morrowbank.com>:
Morrow Bank
 

 
 

VARSEL OM OPPSIGELSE
HANDLEKONTO
Vi ber deg betale minstebeløpet innen betalingsfristen for å unngå at avtalen om Handlekonto blir sagt opp. Ta kontakt med kundeservice for å inngå avtale om ajourbetaling.

 

 
 

 
 

 

 

 

Utestående saldo:

kr 4 614,59

Minstebeløp å betale:

kr 364,00

Forfallsdato:

17.11.2023

Innbetales til konto:

6032.05.02112

KID:

(Sensurert av johncons-blogg)

 

 

 

 

NB! Din neste faktura vil sendes fra Morrow Bank, og vil ha helt nytt design, ny KID- og kontonummer. Informasjon om hvorfor, kan du lese på Informasjon til deg med Handlekonto.

 

 

 

Fakturaen følger ikke lenger som vedlegg til e-posten, men er tilgjengelig på Min Side.

 

 

 

 
 

 
 

 

 

 

 

Kundeservice
Kundeservice
 

Du kan kontakte oss på e-post eller på telefon 21 00 74 50.
 

 

 

 
 

 
Morrow Bank
© Morrow Bank ASA, Postboks 448, 1327 Lysaker, Org. nr: 998997801

Ref: 49fea00e-04a9-4d97-9393-16a2d9f49fa5

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter