Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse BN:0229017800
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. november 2023 kl. 01:13
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: Felles.Kundesenter@banenor.no, Post <post@forbrukerradet.no>, post@forbrukerombudet.no, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, postmottak@sivilombudet.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Kundesenter <Felles.Kundesenter@banenor.no>
Date: ons. 8. feb. 2023 kl. 00:38
Subject: Bekreftelse på henvendelse BN:0229017800
To: Erik Løvenbalk Ribsskog (se tidligere saker) <eribsskog@gmail.com>
Bane NOR takker for din henvendelse.
Saken er nå sendt til en saksbehandler for videre behandling og vi vil ta kontakt med deg så snart det foreligger en tilbakemelding. Vi etterstreber å svare deg innen 8 dager.
Ditt saksnummer er BN-60528-Y1Q3P .
Mvh
Kundesenteret
Bane NOR