Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. november 2023

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. november 2023 kl. 03:19
Til: Home_Net Support <support@homenet.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post@forbrukerombudet.no, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, postmottak@sivilombudet.no, info@brukerklagenemnda.no, NKOM <firmapost@nkom.no>
Hei,

dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.

(At dere ber meg om å kontakte den og den om dette.

Istedet for å rydde opp i dette selv).

Det må jeg klage på.

Jeg ønsker istedet få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg lurer på om det kan være deres nevnte ansatte Anders Bøhler Thomassen (fra førstegangstjenesten) som tuller.

(Som nevnt i en tidligere mail).

Jeg hadde to kamerater (Glenn og Øystein) som var nesten som Bevis og Butthead.

(Øystein var adoptert fra Korea, av min fars kusine Reidun.

Og jeg er eldste sønn av eldste sønn (etter min farfar).

Så jeg var som en far for mine yngre søsken og fettere/kusiner, på 70/80-tallet.

Og Øystein ville også at jeg skulle være som en slags storebror for han, da).

Og da hadde en av Øystein sin favoritt-sanger (en heavy-sang, av bandet Megadeath) sneket seg med, på min favoritt-opptakskassett, på den tida.

Og jeg selv om jeg bare hørte på walkman (på Terningmoen) så hørte Thomassen, at jeg hørte på Megadeath.

Og så klikka han, og sa at jeg derfor hadde kjempestor gjeld.

(Noe sånt).

Så deres medarbeider Thomassen er litt degenerert, må jeg si.

Så dere kan godt sende det til noen andre enn han (selv om vi er på hils, for jeg har møtt Thomassen et par ganger, i Karl Johan osv., etter militæret).

Skjerpings!


ons. 11. jan. 2023 kl. 15:29 skrev Home_Net Support <support@homenet.no>:
--Do not write your answer under this line--

 

Hei Erik

Takk for din henvendelse

Her trenger vi litt mer informasjon angående saken din

Kan ikke se at det er blitt opprettet noe privatabonnement i ditt navn. Dersom det er blitt opprettet et abonnementsabonnement i ditt navn, må denne henvendelsen rettes mot de.

Med vennlig hilsen
Bjørn Tore | Home_Net
38 99 01 00
Support@homenet.no

 

On January 10, 2023 11:17:54 AM PST, '622a9695db856c140ce0a81d0b9619ee' wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Jeg har også avtjent førstegangstjenesten (i infanteriet, på Terningmoen) sammen med en Anders Bøhler Thomassen (blant annet) i 1992/93.

Og han jobber visst som 'Billing Manager' hos Globalconnect.

Så det er kanskje han som tuller.

Hm.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: GlobalConnect <no-reply@globalconnect.no>
Date: tor. 21. apr. 2022 kl. 22:52
Subject: Takk for din henvendelse
To: <eribsskog@gmail.com>









GlobalConnect





 


Vi bekrefter at vi har mottatt din henvendelse og vil kontakte deg så snart som mulig.

Nedenfor finner du en kopi av den informasjonen som du har sendt til oss.


Med vennlig hilsen,

GlobalConnect





Firma 890000282 (890000282)
Kontaktperson Erik Ribsskog
E-post eribsskog@gmail.com
Telefonnummer 81549300
Sted Hell
Postnummer 6942
Adresse Bakgaarden 4
Melding Hallo, jeg ønsker linje, kan jeg få tilbud?????
Gjelder delivery
Språk no
referer /kundeservice  







Dette er en autogenerert melding fra / This is an automated message from GlobalConnect
 


 
Ref:MSGGC8301489_qIcD5HmWuI3Yv5U9z6

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter