Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Forespørsel #KXDE9: Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2023 kl. 14:35
Til: 12156831+KXDE9@tickets.livechatinc.com
Kopi: kundeservice@apotekfordeg.no, Post <post@forbrukerradet.no>, post@forbrukerombudet.no, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, postmottak@sivilombudet.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>, press@sallinggroup.com, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,
dette kjøper jeg ikke dessverre.
Hvorfor lar dere folk bestille Mildison, hvis dere ikke har det på lager?
Nei, dere forteller røver-historier.
Hvis det dere sier hadde vært sant.
Så hadde det ikke gått ann å bestilt Mildison, i nettbutikken deres.
Så dette må dere lenger ut på landet med.
Jeg vet at det nå er innført 'Sovetstat-regler' om at man må liksom snakke med et 'homse-bud' (istedet for å få pakken i postkassen).
Så jeg skjønner at dere da er kjempe-tusk-aktige, og heller later som, at dere er utsolgt (når det egentlig er sånn, at staten Norge, har innført noen nye sovjet-stat-regler, som sier at man må liksom gjøre noe homo-aktig (som å chatte med Porterbuddy-bud etter mørkets frembrudd) for å få disse varene.
Og det er også sånn, at jeg, i uke 51 (eller om det var i uke 50) gikk inn på deres nettsted.
Og da stod det, at dere hadde Mildison på lager.
Så dere juger så det renner av dere, virker det som.
Jeg har også lurt på, om ikke bare min Romerike-tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea) er evenukk.
Men kan det være sånn, at hans far Kai (som jobbet for TetraPak) også er evenukk.
Kai sin slekt eier noen svaberg, på Sand/Bergeråsen (i/ved Svelvik).
Og så har kanskje min fars yngste bror Runar gått dit, som unge.
Og så har han bersja der (eller prompa).
Og så voldtok Kai (som er noen år eldre) han.
Og så gjorde min far Kai til evenukk.
Og så har Kai derfor fått min fars kusine Reidun (som bodde like ved, på Sand).
Og så har Kai og Reidun ikke klart å få barn (på grunn av min fars gjerninger).
Og så har de importert en ny evenukk (nemlig min tremenning Øystein, som sa på 80/90-tallet, at noen synes at det var kjempedeilig, hvis den bare gikk bitte-litt inn) fra Seoul.
Og så har Kai fått Øystein til å menge seg med meg, for å liksom ta hevn mot min far.
Og så var det sånn (på begynnelsen av 90-tallet) at Øystein sin skole-kamerat Glenn (fra Skedsmo videregående muligens) også ble evenukk (ser det ut som, på Google Maps, hvor man kan se blod-flekker på et autovern ved Olavsgård hotell, på Skjetten) i en moped-ulykke.
Og så fikk Øystein han Glenn, til å også menge seg med meg.
Kan det ha vært sånn det henger sammen?
Det er ikke disse evenukkene som tuller da?
Jeg kjøpte noen sånne røde pølser, på Bilka Fields, i København, på torsdag.
Og de pølsene var uspiselige (må jeg si).
(Og det er bare forbokstaven.
For å si det sånn).
Så jeg lurer litt, på det dere sier.
Så jeg ønsker å heller få pengene tilbake (enn å få i meg noe mer ekle greier).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 27. des. 2023 kl. 12:07 skrev kundeservice@apotekfordeg.no <12156831+KXDE9@tickets.livechatinc.com>:
Ny melding
Klage
Kundeservice
Wed, 12/27/23 12:07 pm
Hei,
Takk for din henvendelse. Varer blir bestilt løpende basert på forespørsel på innkommende ordre, som regel blir slike varer levert på lager samme dag og pakker sendt ut fortløpende.
Dessverre så er det leveringsproblemer fra leverandør på Mildison Lipid Krem og vi har ingen konkret leveringsdato på disse.
Dersom du ønsker kan vi fjerne dette produktet fra ordren din og sende ut dine resterende varer fortløpende. Du vil ikke betale for den manglende varen isåfall.
Eller så kan vi kansellere hele din ordre.
Gi meg gjerne en tilbakemelding på dette 🙂
Vil også bekrefte at vi ikke åpner varer. Møllers Pharma kapsler er også forseglet 🙂
Med vennlig hilsen
Kundeservice
Du kan svare denne henvendelsen ved å klikke på "Chat nå" eller ved å svare oss som en vanlig e-mail.
____________________________________________
kundeservice@apotekfordeg.no
www.apotekfordeg.no
Vi behandler all kommunikasjonsutveksling med
våre kunder og leverandører med største konfidensialitet.
Postmottak SFOV
Tue, 12/26/23 11:57 am
Vi bekrefter at din henvendelse er mottatt hos Statsforvalteren i Oslo og Viken og sendt videre for behandling.
Vi gjør oppmerksom på at personsensitive opplysninger ikke bør sendes per e-post. Bruk heller skjemaet «Sikker melding til Statsforvalteren» som ligger på embetets nettside, her:
https://www.statsforvalteren.no/oslo-og-viken/om-oss/kontakt-oss/
Vi stadfestar at førespurnaden din er motteken hos Statsforvaltaren i Oslo og Viken og sendt vidare for handsaming.
Vi gjer merksam på at personsensitive opplysningar ikkje bør sendast per e-post. Bruk heller skjemaet «Sikker melding til Statsforvaltaren» som ligg på nettsida til embetet, her:
https://www.statsforvalteren.no/oslo-og-viken/om-oss/kontakt-oss/
We confirm that your email has been received by the County Governor in Oslo and Viken and has been forwarded.
We urge you not to send personal information by email. Please use the form «Sikker melding til Statsforvalteren» that you can find on our website, here:
https://www.statsforvalteren.no/oslo-og-viken/om-oss/kontakt-oss/
«Mii duođaštat ahte Oslo ja Vikena Stáhtahálddašeaddji lea ožžon du e-poastta ja dat lea sáddejuvvon viidáseappot meannudeapmái.
Mii fuomášuhttit ahte personhearkkes dieđuid ii berre sáddet e-poastan. Geavat baicce skovi «Sikkermelding til Stasforvalteren» mii lea ámmáha neahttasiiddus:
https://www.statsforvalteren.no/oslo-og-viken/om-oss/kontakt-oss/
Postmottak SFOV
Tue, 12/26/23 11:57 am
Vi bekrefter at din henvendelse er mottatt hos Statsforvalteren i Oslo og Viken og sendt videre for behandling.
Vi gjør oppmerksom på at personsensitive opplysninger ikke bør sendes per e-post. Bruk heller skjemaet «Sikker melding til Statsforvalteren» som ligger på embetets nettside, her:
https://www.statsforvalteren.no/oslo-og-viken/om-oss/kontakt-oss/
Vi stadfestar at førespurnaden din er motteken hos Statsforvaltaren i Oslo og Viken og sendt vidare for handsaming.
Vi gjer merksam på at personsensitive opplysningar ikkje bør sendast per e-post. Bruk heller skjemaet «Sikker melding til Statsforvaltaren» som ligg på nettsida til embetet, her:
https://www.statsforvalteren.no/oslo-og-viken/om-oss/kontakt-oss/
We confirm that your email has been received by the County Governor in Oslo and Viken and has been forwarded.
We urge you not to send personal information by email. Please use the form «Sikker melding til Statsforvalteren» that you can find on our website, here:
https://www.statsforvalteren.no/oslo-og-viken/om-oss/kontakt-oss/
«Mii duođaštat ahte Oslo ja Vikena Stáhtahálddašeaddji lea ožžon du e-poastta ja dat lea sáddejuvvon viidáseappot meannudeapmái.
Mii fuomášuhttit ahte personhearkkes dieđuid ii berre sáddet e-poastan. Geavat baicce skovi «Sikkermelding til Stasforvalteren» mii lea ámmáha neahttasiiddus:
https://www.statsforvalteren.no/oslo-og-viken/om-oss/kontakt-oss/
Post
Tue, 12/26/23 11:57 am
Takk for din e-post. Du kan også ringe oss på 23 400 500, eller gå til forbrukerradet.no.
Gjelder din e-post et forbrukerspørsmål, vil du vanligvis få svar innen fem virkedager.
Vi svarer normalt ikke på kopihenvendelser (når vi står i kopifeltet).
Vi gjør oppmerksom på at Forbrukerrådet ikke lenger mekler i tvister mellom forbrukere. Har du en slik klagesak, må du kontakte Forbrukertilsynet
post@forbrukertilsynet.no
-
Thank you for your e-mail. You may also call us on 23 400 500 or visit forbrukerradet.no.
If you have a general consumer-related inquiry, we will ordinarily reply within five working days. We do not normally respond to copy messages (when we are in the Cc field).
If you want to file a complaint, you must direct the complaint to the The Consumer Authority (Forbrukertilsynet) post@forbrukertilsynet.no
-
Takk for e-posten din. Du kan òg ringa oss på 23 400 500, eller gå til forbrukerradet.no.
Gjelder e-posten din eit forbrukarspørsmål, vil du vanlegvis få svar innan fem virkedager.
Vi svarer normalt ikkje når vi står i kopifeltet i e-post til andre.
Vi gjer oppmerksam på at Forbrukarrådet ikkje lenger meklar i tvistar mellom forbrukarar. Har du ei slik klagesak, må du kontakta Forbrukartilsynet
post@forbrukertilsynet.no
Erik Ribsskog
Tue, 12/26/23 11:57 am
Hei,
er det noen pakkis-horer eller noe, som tuller med meg, hos dere, lurer jeg.
Dette bestilte jeg 12. desember.
Og 14. desember så fikk jeg en tekstmelding.
(Se vedlegg).
Dere hyller uke 51 som ny leverings-uke.
Men uke 51 kom og gikk.
Og jeg hørte ikke et kvekk fra dere.
Og jeg sjekker Posten-appen hver dag.
Men det står ikke noe om levering fra dere.
(Selv om det nå er to uker siden jeg bestilte.
Og vanligvis tar det bare noen få dager, å få apotek-varene i postkassa).
Er dette at dere skal tulle med mine tran-kapsler (som var en av varene jeg
bestilte) og putte noe ekkelt i de.
Er det derfor dette tar så lang tid?
Dere skylder på problem med Mildison.
Men hvis det var utsolgt for Mildison, så skulle vel deres nettsted ha
informert om dette, på bestillings-tidspunktet (sånn at det ikke hadde gått
an, å bestille denne varen).
Jeg kommer nå bare til å kaste de tran-kapslene (hvis jeg får de om en
måned, eller noe).
(Jeg har blitt matforgifta mange ganger av mafian eller Taliban, eller hvem
det er, de siste årene.
Uten at noen har brydd seg).
Så jeg vil heller ha pengene tilbake.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Jeg kjenner en mulig skap-evenukk (en kamerat av min tremenning Øystein
'Adoptert fra Korea' Andersen) som heter Glenn Hesler.
Han er fra Skjetten.
Og det er vel ikke langt fra Strømmen, hvor dere holder til.
Er det disse evenukkene som tuller med min bestilling hos dere (som del av
noe slags Romerike-mafia) lurer jeg.
Skjerpings!
PS 2.
Jeg synes dette tullet deres blir som at dere maner meg, på
samisk/sjamansk vis, og ødelegger jula, og det som er.
Jeg var innom et apotek ved Nasjonalteateret (i Odd Fellow-bygget) den 20.
desember.
Og der var det så innestengt luft, at jeg ble kvalm.
(For jeg hadde da tenkt å kjøpe sånne sprit-servietter, som jeg egentlig
hadde bestilt fra dere.
For Extra hadde disse (til en rimelig penge) under pandemien.
Men de har nå slutta med de, selv om de vel solgte bra.
Jeg mener da sånne sprit-servietter, som man får sammen med
lunsjen/middagen, på fly-reiser, sånn at man får vaska hendene, før man
spiser).
Så jeg synes det virker som at apotekene rotter seg sammen, og lager
tull/helvete.
Skjerpings!
Vedlegg:
DSC_1222.JPG
Chat nå 💬 Powered by HelpDesk