Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. desember 2023

Jeg sendte en e-post til Fjordkraft

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Re: 12214394 FTSAK:044311262
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. desember 2023 kl. 19:18
Til: kundeservice@fjordkraft.no
Kopi: Kundesenter <Kundesenter@intrum.com>, CRMSE@arvato.co.uk, kundeservice@fjordkraft.no, post@arbeidstilsynet.no, strom.no@lowell.mypurecloud.ie, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, Abuse <abuse@telia.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmoavsh@statsforvalteren.no, postmottak <postmottak@aid.dep.no>, omfordeling@lowell.com, corporationsecretary@ofcom.org.uk, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, faktura@baerum.kommune.no, jon.eikeland@fjordkraft.no, rolf.barmen@elmeragroup.no, Elhub Markedstøtte <elhub@service-now.com>, elklage@elklage.no, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, postmottak@sivilombudet.no, post@forbrukerombudet.no, "SMK Postmottak (SMK)" <postmottak@smk.dep.no>, NAV Bærum <nav.baerum@nav.no>, tryggstromhandel@dnvgl.com, hello@elkjop.no, tono <TONO@tono.no>, dokhjelp@oslomet.no, Eksamen <eksamen@kristiania.no>, epoq.service@elkjop.no, hovedresepsjonen@oslomet.no, ica@ica.se, info@hoyre.no, postmottak <postmottak@hioa.no>, postmottak@uhr.no, Studier <studier@kristiania.no>, CorporatePR@currys.co.uk, post@canica.no, Intrum Justitia As - kundesenter <no.kundesenter@intrum.com>, ir@intrum.com, post@klovfjell.no, magnus.lindquist@cordetcapital.com, kristin.andersson@intrum.com
Hei,

det er kjedelig for meg, å skrive det samme 20 ganger (til hvert eneste 'brødhue' på kontaktsenteret deres).

Men jeg har forlangt å få svar, fra en overordnet (som har vært borti lignende saker før).

Og dere sender meg rundt som en kasteball.

Det er snakk om mobbing (vil jeg si)..

Og jeg synes også at det blir som noe 'over-duse' greier, når dere bruker fornavnet mitt, på den måten (i hilsenen).

Det blir som at det bare er homser og horer som jobber hos dere, synes jeg.

Skal dette liksom være noe morsomt?

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 5. des. 2023 kl. 11:48 skrev <kundeservice@fjordkraft.no>:
Hei, Erik.
 
Du har nevnt flere ganger at fakturaen er videresendt til NAV. Vi har derimot aldri mottatt en betaling for denne fakturaen fra NAV, og dette er noe du selv må ta opp med NAV. Vi kommer ikke til ta kontakt med NAV på dine vegne. 
 
Så lenge fakturaen forblir ubetalt vil du fortsette å motta purringer fra Intrum. Vi samarbeider med Intrum om ubetalte fakturaer, og så lenge fakturaen står som ubetalt må du forvente å høre fra dem.
 
Vi kommer ikke til å besvare flere henvendelser fra deg angående dette. 
 
Ønsker deg en fin dag videre.

Med vennlig hilsen
Jonas
E-post: kundeservice@fjordkraft.no
Fjordkraft Kundeservice: 230 06100 (09-16) |  fjordkraft.no



------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: RIBSSKOG ERIK LØVENBALK
Mottatt: Mon Dec 04 2023 15:30:19 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
Til:
Emne: Re: 12214394

Hei,

jeg har nå skrevet 10-20 mailer om denne saken.

Og det går ikke fremover.

Lowell skjønte ståa på et blunk, og løste det ved å kontakte Nav direkte.

Men fra Intrum så får jeg bare anonyme tulle-mailer, må jeg si.

Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke ønsker svar fra ChatGPI (eller hva det er).

Så om jeg kan få svar fra en overordnet, med ordentlig navn og tittel.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere kutter også ut mail-historien.

Og da må jeg skrive det samme igjen og igjen.

Så dette er at dere kødder, vil jeg si.

Og at jeg må skrive så mange mailer, uten annet resultat enn å bli sendt rundt som en kasteball, er mobbing, må jeg si.

Så her må dere sende meg erstatning/penger (og ikke omvendt) må jeg si.

Skjerpings!


man. 4. des. 2023 kl. 11:41 skrev Kundesenter <Kundesenter@intrum.com>:
Hei,
vi har ingenting med husleien din å gjøre, og vi får heller ikke innbetalinger fra NAV til dine saker.
Ta kontakt dersom du har saksrelaterte spørsmål, samt forslag til løsning i sakene.
Tidligere epost-tråd blir fjernet da det ikke har relevans til sakene dine hos oss.


 

Vennlig hilsen
__________________________________

Obligations Trondheim
Intrum, Skandinavia

E-post: kundesenter@intrum.com
Telefon: 73542220
intrum.no

Besøk vår selvbetjeningsportal
Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
__________________________________

Denne e-posten og eventuelle vedlegg er fortrolige og kan også
inneholde beskyttede opplysninger. Hvis du ikke er den navngitte
mottakeren, må du varsle avsenderen umiddelbart og ikke utlevere
innholdet til andre, bruke det til noe formål eller lagre eller kopiere
informasjonen i noe medium. Takk for samarbeidet.

Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.
Informasjon om hvordan vi behandler personopplysninger


------------------------------------
Fra: kundesenter-uidentifisert@intrum.com
Sendt: 2023-11-29 13:17
Til: kundesenter@intrum.com
Emne: 12214394

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter