Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. januar 2024

Dette er sønnene til min tremenning 'Burger-Anita'




PS.

Hu Anita var også ganske atletisk, på 80-tallet.

(Hu var nabo med (og kusine av) min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen (i Hanaborg/Lørenskog).

Og noen ganger når jeg besøkte Øystein (siden at han liksom ville at jeg skulle være som hans storebror) så hilste jeg også på Anita.

Husker jeg).

Og Anita spilte fotball, for Kurland.

(Fortalte hu meg).

Og Øystein sine adoptiv-foreldre hadde et slektstreff, på Sand (i Svelvik) i mai 1989.

(Var det vel).

Og da beina Anita, etter sin fetter Thor Bruserud (som er et par år yngre enn henne) husker jeg.

(Selv om Anita er på min alder.

Og dette var rett etter russetida mi.

Mener jeg å huske).

Så Anita var litt som huldra (må man vel si).

Siden at hu løp etter (og skremte) sin fetter Thor Bruserud (som er et par år yngre enn henne).

(Dette var foran, en hel haug med slektninger (som var litt oppi åra) fra Rollag, osv.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter