Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 22. juli 2021

Mer fra YouTube





Mer fra Facebook

tone westbye obs triaden hm

Her ser man to av mine sjefer, fra da jeg jobba på Matland/OBS Triaden, (hvor jeg jobba fra høsten 1990 til høsten 1992), nemlig Helene og Carmen. (Fra Romerikes Blad 14. juni 1991)

to av mine sjefer

https://www.nb.no/items/f3c1bc4ea59e2019a4a6d941e07cb87b?page=29&searchText=%22helene%20nyholm%22~1

PS.

Som jeg har blogget om tidligere.

Så jeg har også sitti et par vakter, inni den kassaleder/kundeservice-bua.

Og det var fordi at Carmen slutta på dagen, (en gang våren 1992 vel), av en eller annen grunn.

Og Helene hadde slutta noen måneder før, (for å begynne å jobbe for sin tidligere sjef Paulsen, som da drev Rema Furuset).

Så jeg kan kanskje kalles Coop/OBS-leder, (i tillegg til Rimi-leder, som jeg var, i ti år, fra 1994 til 2004).

Siden at jeg også ble brukt som pause-avløser, og jeg pleide også å ta oppgjør, (den siste tida, på OBS).

Og noen av kassadamene, de så på meg som en leder etterhvert, (virka det som).

De skulle alltid låne penger av min kasse, hvis de ikke kunne gi igjen, på en tusenlapp.

Og vi hadde ikke noen rutiner, for sånne situasjoner.

(I Rimi så skreiv vi da en lapp.

Som vi la i kassa.

For å si det sånn).

Så et par tusenlapper forsvant, på denne måten, (midt i den mest hektiske perioden, av min studietid, på NHI).

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Matland hadde svarte college-gensere, (som uniformer).

Og vi måtte kjøpe olabukser selv.

Men når Matland ble til OBS Triaden, i november/desember 1990.

Så fikk vi nye uniformer, (som man kan se på bildet overfor).

Blå blazere og hvite skjorter, (og vel også blå bukser).

Menna skulle ha slips.

Og Helene klikka, da hu så de sløyfene, som kvinnfolka skulle ha på seg.

Så de/Helene bestilte noen nye sløyfer, (de på bildet), som var mye mindre, enn de første som var bestilt, (og som kanskje fikk kvinnfolka til å se litt ut som noen pakker, som man skulle knyte opp, eller noe lignende).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jeg jobba der heltid, (jeg fikk et seks-måneders vikariat), fra høsten 1990 til våren 1991.

Og så jobba jeg tilnærmet heltid, (jeg jobba mye kvelds/helge-vakter), fram til at jeg skulle ta andre-året på NHI, (førsteåret tok jeg studieåret 1989/90), høsten 1991.

Og så jobba jeg tre dager i uka, (tirsdag og fredag i kassa, (etter NHI-forelesninger), og hele lørdag i ferskvareavdelingen), ved siden av studiene.

Og noen Tone Westbye, kan ikke jeg huske derfra.

Så hvem det egentlig er.

Hm.

Jeg husker ei Tove, (som lærte meg opp i kassa der, høsten 1990).

Og jeg husker kassaleder Annie, (som jobba heltid).

Og kassaleder Liss, (som jobba ved siden av studier vel).

Og vi fikk også en ny kassaleder, fra OBS Lillestrøm etterhvert.

(Og vi fikk også noen røde kjeledresser, som uniformer, da de tok over).

Men det var vel etter at Carmen og Helene slutta.

(For å si det sånn).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det kan ha vært, at Tone Westby, var hu kontordama, som tok over for Klara, (mer eller mindre).

(Klara, (som hadde jobbintervjuet med meg), slutta også, mens jeg jobba der).

Men at Carmen også het Westbye/Westby.

Det høres litt rart ut, (må jeg si).

Hu var jo mørkhudet.

Hu var vel fra Filippinene eller Thailand.

Eller Vietnam, (som mange av de andre der, (blant annet heltids-frukt-folka og plakat-tegnerne)).

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Jeg har ikke funnet noe om Carmen på nettet før.

Carmen begynte visst, på Rema Furuset, (som Helene Nyholm og Rolf Løvdahl osv.).

Men jeg så aldri Carmen der.

(Jeg handla litt på Rema Furuset, på den tida, som jeg var ferdig med førstegangstjenesten, (siden at min yngre halvbror Axel, (var det vel), fortalte meg om en snarvei, som gikk mellom Furuset og Ellingsrudåsen).

Nemlig sommeren 1993.

Og da satt ofte Helene i kassa, (og Rolf var på gølvet).

Men Carmen kan jeg ikke huske å ha sett der.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Helene, (som var fra Finland, og snakka svensk på jobb).

Hu var sammen med en kar fra Abildsø, (som hu traff mens hu satt i kassa på OBS).

Men Carmen, hu var jo for det første farget, (og fremmedkulturell).

Og for det andre, så hadde Carmen også flere småunger, (som hu noen ganger tok med seg på jobb, når det var varetelling osv.).

(Sånn som jeg husker det).

Så Carmen var enda mer etablert/satt enn Helene.

(For å si det sånn).

Så det var kanskje en av grunnene til, at jeg ble best kjent med Helene, av mine sjefer der, (på OBS).

(Helene inviterte meg blant annet til sitt store 30 års-party, (i et selskapslokale), på Grorud, (i 1991), husker jeg.

Hvor hennes mor, (som muligens kan ha vært tater/sigøyner eller noe lignende), gikk litt berserk på dansegulvet, og viste fram trusa si, til Gud og hvermann.

Sånn som jeg husker det.

Det var vel sånn, at mora til Helene, hele tida dreiv og løfta opp skjørtet sitt foran, mens hu dansa.

Som om hu hadde jobba som sparkepike, på Moulin Rouge, på sine yngre dager.

Noe sånt

Og 'Dverge-Lene', (som både jobba og bodde sammen med Knut A. G. Hauge), sa at det var synd på Helene, (siden at mora hennes var så horete, og mer eller mindre ødela festen/bursdagen).

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Jeg lurer på om hu Tone Westbye kan ha vært hu veldig naturlige, (som begynte der våren 1991).

(Hu kassadama som hadde seg med han Nille-sønnen, på julebordet, (på Rasta Grendehus), i 1991).

Hm.

Men hu var visst tobarnsmor, på den tida, ifølge 'Bokhylla'.

Men jeg ble ikke så kjent med hu naturlige.

(Som var venninne med ei annen OBS-kassadame-brunette fra Lindeberg/Trosterud.

Så vi pleide noen ganger å ta samme buss hjem fra jobb, (vi tre).

Og en gang, (på bussen), så inviterte disse to brunettene meg på fest/party, (muligens bare for oss tre), på Lindeberg/Trosterud.

(Seinere samme kveld.

Dette var vel en lørdag).

Men jeg gadd ikke, fordi jeg syntes at hu naturlige var for naturlig.

Og hu fra Lindeberg/Haugerud hadde kviser, osv.

For å si det sånn.

Og jeg hadde allerede rota med ei brunette-kassadame der, (Beate), på et julebord, (i 1990).

Så jeg syntes kanskje at det holdt.

For da ble det litt rart, å jobbe sammen med hu Beate etterpå, (og avløse pause for henne osv.), husker jeg.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Hu Tone Westbye/Westby.

Det kan forresten ha vært, ei fra Manpower.

For de ringte noen ganger Manpower, (fra OBS), hvis det var for få folk på jobb, på grunn av sykdom, (eller lignende).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Som man ser i artikkelen overfor.

Så fokuserer kunden på, at de som satt i kassa, for det meste var damer.

Og det var jeg litt var for, når jeg jobba der.

Så hver gang de trengte noen, til å jobbe, på gølvet.

Så meldte jeg meg frivillig til det, (husker jeg).

Og også når det gjaldt jobbing, for ferskvareavdelingen, og spesialvareavdelingen, (og deres sommer-butikk, hvor de solgte dekk og hagemøbler, osv.).

Og det var også sånn, at jeg hele tida, spratt opp fra kassa, for å rydde handlevogner, etter kundene.

For å liksom være litt aktiv, (og karslig), selv om jeg satt i kassa.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

onsdag 21. juli 2021

Her, (i the Cunard-building), var det at jeg jobba, (først for Randstad og så for Bertelsmann Arvato), på vegne av Microsoft Scandinavian Product Activation, (i 2005 og 2006)

jobbet her

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. juli 2021 kl. 14:39
Til: Coolshop Norge/Camilla J <norge@coolshop.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

ettersom jeg har forstått det, så gjelder GDPR for automatiserte merkantile prosesser.

Men dette er en klagesak, (og ikke en automatisert prosess), så her faller GDPR ut, (vil jeg si).

Det heter seg også, at det skal være åpenhet i samfunnet.

Så dette kjøper jeg ikke helt.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette:

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestillt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 6. mai 2021 kl. 12:01 skrev Coolshop Norge/Camilla J <norge@coolshop.com>:
Hei Erik,

Takk for din mail

 

Det er en sag du skal tage videre med politiet da de håndterer dette. Grundet GDPR er det ulovligt for oss at videregive oplysninger.

Politiet er dog meget velkommen til at kontakte oss og snakke med vores svindelafdeling om det.



Ønsker deg en fin dag.

 

Vennlig hilsen,

Camilla J

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Wed 5 May 21 18:04:16 GMT+0200
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]
 
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 14. feb. 2021 kl. 15:06 skrev Coolshop Norge/Nana <norge@coolshop.com>:
Hei Erik 

Takk for din mail



Jeg kan se, at der er oprettet en konto i starten af december, hvor der blev forsøgt placeret en ordre - den gik dog ikke igennem. 



Du kan se hvilke informationer vi har på dig via din Coolshop konto, under Persondata (GDPR) i menuen. Her kan du også slette din brugere såfremt du ikke ønsker denne længere - alternativt vil vi selvfølgelig også gerne slette brugeren for dig. Lad mig blot høre, om du ønsker dette. 



Her er et direkte link: https://no.coolshop.com/my/gdpr/

 

Vennlig hilsen,

Nana

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sun 14 Feb 21 03.43.46 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] Coolshop NO [norge@coolshop.com]; elh@forbrukertilsynet.no [elh@forbrukertilsynet.no]; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; post [post@finkn.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Coolshop <no-reply@info.coolshop.com>
Date: ons. 9. des. 2020 kl. 21:47
Subject: Velkommen til Coolshop
To: <eribsskog@gmail.com>




Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

Vi har opprettet en konto til deg, som du kan bruke når du handler på: https://no.coolshop.com.

Din e-post: eribsskog@gmail.com

Før du kan logge inn på Coolshop må du velge et passord her.

For mer informasjon

Logg inn for å se dine ordrer og kontoopplysninger, samt evt. tildelte Coolshop-point, klikk her.

Med vennlig hilsen
Coolshop



Trenger du hjelp?

Besøk vår kundeservice



Prisgaranti

Gratis frakt

Tjen rabattpoints

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371650562] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. juli 2021 kl. 14:28
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: tor. 6. mai 2021 kl. 09:10
Subject: [Ticket#371650562] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371650562 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik Nøff Nøff
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
I går ble jeg voldtatt av en gris. Det var deilig. Nøff nøff!

Sendt 05/06/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371650562


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371650562. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik Nøff Nøff
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
I går ble jeg voldtatt av en gris. Det var deilig. Nøff nøff!

Sendt 05/06/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371650562

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vi savner deg som medlem!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. juli 2021 kl. 14:21
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Norsk cøliakiforening <post@ncf.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norsk cøliakiforening <post@ncf.no>
Date: tor. 6. mai 2021 kl. 08:02
Subject: Vi savner deg som medlem!
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Bli medlem- sammen er vi sterkere!

Hvis du ikke kan lese denne e-posten, klikk her.

Nettside | | Facebook | Instagram
Vi savner deg!

Vi savner deg som medlem i Norsk cøliakiforening, og ønsker å tilby deg et verdifullt årsmedlemskap til en rabattert pris på 299,- første året inkludert en gratis digital samtale med ernæringsrådgiver.

Norsk cøliakiforening kan glede med en nylansert medlemsapp og storsatsning på nettkurs for å heve kompetansen hos yrkesgrupper om glutenfri mat. Som medlem i Norsk cøliakiforening bidrar du med å støtte det viktige arbeidet, noe som kommer alle medlemmer til gode.

For rabattert årsmedlemskap til 299,- meld deg inn i Norsk cøliakiforening innen 10.05.2021
Bli medlem

Gratis samtale med ernæringsrådgiver

Når glutenfri mat er medisin kan det å få kostholdsveiledning være til stor hjelp.

Som et nytt tilbud i Norsk cøliakiforening får medlemmer nå mulighet til å booke en personlig samtale med ernæringsrådgiver helt gratis. Samtalen vil være digital, og du kan spørre om alt fra tips til baking, middag og matpakker, til hvordan leve et sunt glutenfritt kosthold. Ernæringsrådgiver i Norsk cøliakiforening har lang erfaring med glutenintoleranse og glutenfritt kosthold.
Bli medlem

Nylansert medlemsapp!

Endelig kan vi dele den gledelige nyheten om at Norsk cøliakiforening har lansert en medlemsapp!

Appen gir oversikt over spisesteder med tilbud av glutenfri mat, tilgang på glutenfrie oppskrifter og mulighet til å lese medlemsmagasinet glutenFRI digitalt. Appen kan også være til hjelp i dagligvareforretningen, på reise eller på farten. Medlemskort og medlemsfordeler er også lett tilgjengelig.

Bli medlem


Kompetanseheving på agendaen!

Norsk cøliakiforening arrangerer gratis nettkurs for nydiagnostiserte og yrkesgrupper helt gratis!

Kunnskap hos yrkesgrupper sikrer et godt og trygt glutenfritt mattilbud for personer med glutenintoleranse i barnehage, på skole, institusjoner og spisesteder. I tillegg bidrar nettkurs for helsesykepleiere med å spre kunnskap om symptomer og diagnostisering hos barn og unge, som gjøre at flere diagnostiseres i tidlig alder. Gratis nettkurs gjøre kompetanseheving i samfunnet enklere.
Bli medlem
Klikk her for å avregistrere nyhetsbrev

Send epost til post@ncf.no drsom du ikke ønsker å bli kontaktet av Norsk cøliakiforening igjen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter