Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. februar 2008

Facebook-conversation with Annika Horten. (In Norwegian).

Hei Annika!
Between Annika Horten and You


Erik Ribsskog
10:34pm Jan 17th
Hei, det er Erik her, broren til Pia og mer eller mindre stebroren til Christell.Jeg har ikke så mye kontakt med Pia og Christell nå, men det virker litt for meg som om dem har kanskje drivi og jugi litt om forskjellige ting når vi bodde på Bergeråsen osv.Det er mest om familien osv., som jeg lurer på om dem har jugi om.Men det er en annen episode også, som jeg kom på, fordi jeg må innrømme at jeg stolte på Christell, og spredde det videre.Og grunnen til at jeg tar det opp nå, er at jeg prøver å finne ut om det går ann å stole på Christell og Pia når det gjelder de andre tingene dem har sagt.Så jeg prøver å finne ut hva som er sant da.Men jeg vet dette er litt dumme ting å spørre om, men jeg prøver bare å finne ut om Christell juger eller ikke.Hu sier at da dere gikk i 6. klasse, så kom Borgen inn i garderoben etter gymen og glante på dere, og da hadde du løpt foran han og vifta med fordelene osv.Jeg skjønner dette ikke er noe kult å bli spurt om, men jeg prøver likevel, siden jeg prøver å finne ut om Christell juger eller ikke.Håper dette er i orden!Erik Ribsskog

Annika Horten
5:55pm Jan 20th
Report Message
Hei ErikJeg må si at nå ble jeg litt overrasket. Jeg kan bekrefte at Borgen kom inn i gymen hos oss, men at jeg fløy og viftet med fordelene er vel litt drøyt. For det første hadde jeg vel ikke så mye "fordeler" å vifte med. Og det er ikke det første jeg ville gjort i en slik situasjon. Jeg tror det henger litt sammen med at Christel og jeg ikke var så mye sammen i 6.klasse og var kansje ikke så gode venner da. Vi var en stund "erteris" i 4.- 5. klasse, men det endret seg. Jeg var nok mest sammen med Anne Uglum og Turid Sand i den perioden. I den alderen hadde man vel en tendens til å hevde seg selv ved å snakke nedsettende om andre. Det er trist å høre at dere ikke har så mye kontakt lenger. Jeg møtte Christel for 6-7 år siden. Det var første gang siden videregående. Pia har jeg ikke møtt siden ungdomsskolen. Håper alt er bra med deg.Hilsen Annika


Erik Ribsskog
6:10pm Jan 20th
Hei Annika,sorry at jeg driver å skriver rare meldinger.Jeg har litt mye å tenke på for tiden.Og jeg driver å lurer på om Pia og Christell driver å juger om en del ting med familien osv.Men det var nok å gå litt langt å drive å blande deg inn i det og.Jeg bare jobber litt mye, og tenker så det knaker osv. på det værste her, så da klikker jeg litt noen ganger tror jeg.Så beklager det!Jeg får høre med Christell etterhvert også, jeg prater ikke så mye med Pia nå, så jeg får høre om hva Christell har å si.Jeg vet ikke om jeg skal ta opp det med Borgen, det er vel ikke min business, og det er vel lenge sida, og jeg vet ikke om jeg har lyst til å prate med Erland om det. Det er sånn jeg synes det er nå.Men vi får se.Jeg får prøve å ta det opp med de folka i familien det gjelder osv.Men det var veldig voksent av deg å svare ordentlig på det her.Jeg mistenker at det kan ha vært noe mer juging ute og går også, som jeg prøver å finne ut av da, som har ødelagt litt av de siste åra egentlig.Så det er ikke for moro skyld at jeg begynte å spørre om det her.Så håper at det er i orden, og mange takk igjen for at du gadd å hjelpe meg.Mvh.Erik

Annika Horten
6:16pm Jan 20th
Report Message
Hei igjenAlt i orden. Jeg må også si at selv om Borgen kom inn i dusjen til oss en gang på skolen, så er det ingen av oss som vet hvorfor - det er ikke sikkert han hadde noen baktanke med det heller. Han var aldri noe "slibrig" i andre sammenhenger. Tenåringsjenter har lett for å lage en fjær til fem høns. Jeg kan i alle fall ikke si at det var noen traumatisk hendelse eller at jeg opplevde noe ekkelt med han. Håper du kommer til bunns med de tingene du lurer på. Hilsen Annika


Erik Ribsskog
1:21am Jan 21st
Hei,nei at rektor kommer inn til jentene i dusjen på barneskolen, det er sikkert helt greit.Jeg mener vel at hvis man er rektor på barneskolen, så burde man ikke gå inn i dusjen når jentene dusjer.Men det er kanskje jeg som er gammeldags.Men men, samme det.Mange takk for svar i hvertfall, så får vi se om jeg klarer å finne ut av problemene ja.Da fant vi ut at Christell ikke jugde om det i hvertfall.Men hu sagt noe om fattern og også om meg, så det er derfor jeg tar dette opp da.Så det er ikke for å snoke med hva som skjedde i jentegarderoben for så og så mange år sida.Selv om det høres rart ut å få sånne meldinger.Men jeg prøver bare å finne ut om hun juger om sånn ting eller ikke.For det er ikke så morsomt når sånne beskyldinger driver å hagler synes jeg.Så da håper jeg det var greit at jeg tok opp dette.Så det var kult gjort at du svarte i hvertfall.Mange takk igjen for det!Erik


Erik Ribsskog
8:53am Jan 21st
Og forresten, jeg bare lurte på, driver du å skriver mellom linjene osv. eller?Hva er det her med til bunns, fjær og tenåringsjenter osv.Har du noe forklaring på det her eller?Hva er det som foregår?Mvh.Erik


Erik Ribsskog
9:34am Jan 21st
Jeg tror jeg må putte det her på bloggen jeg, i tilfelle det er noe politi eller noe som driver å tuller med deg.Du har jo ikke gjort noe galt du, så det burde vel være greit, jeg tar skylda selvfølgelig, bare skyld på meg.Beklager det, men det virker som om det er noe som foregår, så håper ikke broren din er like tøff enda.Erik

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter