Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. mars 2008

Riksadvokaten III. (In Norwegian).

Vedlegg 4, (kopi av e-post sendt Kripos 24.1.06), e-post sendt Riksadvokaten 12.3.08:

Hei,

da jeg bodde i Oslo (dette startet i desember 2003) klarte jeg å bli uvenn med en jente (Songyl Ozgyr, Holmlia Senter Vei) på jobben (Rimi Bjørndal). Hun var såret og ønsket hevn, og kjente tilfeldigvis noen i den albanske mafiaen. Mafiaen ønsket å vise hvor mektige de hadde blitt, og fant ut at jeg var et passende offer for å vise at de kunne ta hvem de ville.

Jeg skjønte at de var etter meg, og klarte etterhvert å komme meg til England (sept. 2004).
Først i Sunderland og siden London.

Men mafiaen klarte å spore meg opp, det hadde gått prestisje i saken fra deres side, siden de
ikke klarte å få tak i meg, og de bruker kontaktene sine/nettverket sitt for å finne meg.

Jeg klarte å komme meg unna de, men de fant meg gang på gang, jeg dro til Holland, Tyskland,
Frankrike osv, men det var umulig å komme seg vekk fra de.


Så i mars 2005 var jeg så sliten av å prøve å komme meg vekk, at jeg dro tilbake til Norge, og
prøvde å holde meg skjult på gården til onkelen min i Løvås i Kvelde, utenfor Larvik.

Da jeg bodde der krevde onkelen min og dama hans penger av meg for kost og losji, enda jeg jobbet hver dag på gården og i skogen på eiendommen.

For at de skulle få enda mere penger av det offentlige overtalte de meg til å gå til først lege
og psykolog, de trodde ikke at mafiaen var etter meg, men ville at jeg skulle få sykepenger og
penger fra det offentlige til husleie, så de kunne tjene mer penger på at jeg bodde der.

Onkelen min fortalte til psykologen at jeg hadde de og de symptomene som passet til en sykdom,
for at jeg skulle få sykepenger, og at de skulle få støtte av det offentlige til å få byget en ny bygning på eiendommen for meg til å bo i, slik at de fikk øket verdien på eiendommen, pluss husleieintekter, samtidig med at jeg jobbet gratis for de på gården, og også betalte de penger for mat, strøm og losji.

Uheldigvis hadde onkelen min en kriminell nabo (som dyrket og solgte marijana osv. Thor heter han).
Han og en kamerat (Trond, som jobber som dørvakt på et utested på Treschow Brygge i Larvik), fant ut at jeg var ettersøkt av mafiaen, og sa fra om hvor jeg var.


Onkelen min og dama dro på ferie til Danmark(juli 2005), og overlot til meg å passe gården.

De ble tvunget til å gjøre det av mafiaen. Under en time etter at de kjørte kom det en gjeng
med folk som prøvde å få tak i meg.

Jeg prøvde å komme meg unna, og rømte inn i skogen.

De hadde hunder, og jeg ringte en kamerat av meg, Magne Winnem, Spikkestad, som kontaktet
politiet i Larvik.

Jeg kom meg unna og fikk tak i noen folk på en hytte som hjalp meg å bestille taxi som jeg tok
til Larvik togstasjon. Så dro jeg videre til Kristiansand, siden til Liverpool via Danmark, Tyskland og Holland.

Her i Liverpool har jeg prøvd å kontakte politiet i Norge og England, og få ordnet situasjonen. Jeg har fått meg en jobb og leilighet her. Alle klærne mine, viktige papirer osv. er fremdeles hos onkelen min i Kvelde.

Ettersom mafiaen ikke har fått tak i meg, har de hevnet seg på familien min, og kameraten min
som ringte politiet, Magne Winnem. De blir truet/mishandlet, og holdt som gissler, i mangel av et bedre ord, og tørr ikke si sannheten om hva som skjer, av frykt for hevn fra mafiaen.

Ettersom dette har pågått i over to år nå, så er det ganske kjent blant kriminelle og andre folk.
Det er mange her i England og også i Norge som vet hva som skjer, men det er ingen som gjør noe med det.

Mafiaen prøver hele tiden å finne nye måter å få tatt meg på. Jeg har prøvd å kontakte politiet
både i Norge og England, men jeg har ikke klart å få noen til å ta skikkelig tak i saken.

Så jeg håper det er mulig å få noe hjelp.

Erik Ribsskog.



Tlf. (mobil): 0044 7914731992.

Tlf. (jobb): 0044 1512358013. (Microsoft Product Activation, Arvato Services, Liverpool).

Adresse: 72 Mandeville Street, Liverpool 5 4TL, Merseyside, England

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter