Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. mars 2008

Riksadvokaten. (In Norwegian).

Fwd: Klage Kripos/Spesialenheten.
12 March 2008
15:25
Subject
Fwd: Klage Kripos/Spesialenheten.
From
Erik Ribsskog
To
postmottak@riksadvokaten.no
Sent
12 March 2008 15:27
Attachments

Hei,

her kommer en ny versjon av e-posten, med vedleggene, som er nevnt i e-posten.

Beklager at de ikke fulgte med den første e-posten!

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Mar 12, 2008 3:24 PM
Subject: Klage Kripos/Spesialenheten.
To: postmottak@riksadvokaten.no


Hei,

jeg mottok et brev fra Spesialenheten for Politisaker i dag, angående en klage jeg har sendt på Kripos.

Der står det at en eventuell klage (til riksadvokaten), bes fremsendt gjennom Spesialenheten.
Hvorfor skriver de det?

Er ikke det litt uvanlig, at en klage til et klageorgan, skal sendes gjennom etaten man klager på?

Jeg bare synes dette hørtes litt underlig ut, så jeg bestemte meg for å sende en e-post, og høre med dere om dette.
Jeg sender med en kopi av brevet fra Spesialenheten.

Dessuten, så synes jeg det var rart, at Spesialenheten, sendte brevet til adressen min i Norge (der jeg ble
jaget fra av folk som skulle skyte meg, overhørte jeg), og ikke til den engelske adressen, som jeg har
oppgitt til Rustad i Spesialenheten.
Det var bare tilfeldig, at jeg har fått ordnet meg omadressering, ellers hadde jeg ikke fått brevet.

En annen ting, er at Spesialenheten skriver, at det ikke var nok informasjon i e-postene jeg sendte
Kripos, til å etterforske.

Men jeg skrev kontakt telefonnummere, både privat og til jobb, og skrev også postadresse, og e-postadressen,
hadde de jo.

Så de kunne vel tatt kontakt tilbake.
E-posten var jo bare en oppsumering av problemene.
Men hvis de hadde ringt meg, så kunne de fått detaljerte opplysninger om hva som hadde skjedd.

Så når de skriver at e-postene jeg har sendt, fremstår som så lite konkrete, at det neppe kunne iverksettes
etterforsking.
Men det er jo ikke det som det er snakk om.

Det det er snakk om, er om e-postene er av en slik art, at det ville vært naturlig for Kripos, å ta kontakt tilbake
med meg, for å få mer detaljerte opplysninger.

Og så eventuelt gjennomført en etterforsking.
Så jeg synes Spesialenheten bommer litt i sin konklusjon her, angående dette.

Og da jeg ringte Kripos, i begynnelsen av august 2005, angående samme tema.
Så lovte Kripos, at de skulle ringe meg tilbake.
Men det gjorde de ikke.

Så hvis Spesialenheten ikke synes informasjonen var konkret nok, så er vel det i såfall Kripos sin feil, og ikke
min feil.
Jeg mistenker også, at det kan være noe form for korrupsjon involvert, i Kripos, siden de ringte meg tilbake,
for å få fler detaljer, etter at jeg ringte de og sendte e-poster.

Jeg sender ved en kopi av en e-post jeg sendte Kripos og også kopi av brevet jeg fikk i dag fra Spesialenheten.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter