Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. april 2008

Loungen i Mandeville St. (In Norwegian).



Her er loungen i Mandeville St.

Jeg pleide å sitte der de første 1-2 månedene vel, som jeg bodde der.

Etter jobben.

Jeg pleide å kjøpe noen boksøl, og spise pizza.

For hu Melissa som bodde der, og folk som jeg hørte prata bak ryggen min, når jeg var på jobben, eller kjøpte lunch i lunchpausen osv.

Mange prata og viska, virka det om, og jeg var litt deppa og nedfor og sånn kanskje, og jeg hadde problemer med tryne osv.

Så hørte jeg dem skulle ha det til at jeg var quer eller noe sånn da.

Av en eller annen anledning.

Jeg skjønte ikke hvorfor folk var så opptatt av meg, og skulle lage set-ups osv.

Om dem visste hva som hadde foregått i Norge osv., eller ikke.

Og hu Melissa, begynte å hviske så mye med hu Janine.

Det virka som.

En gang jeg satt i loungen.

Så stod Janine og Melissa og hviska/snakka lavt, i gangen utafor døra til loungen.

Og da synes jeg hu Janine sa noe om at hun hadde begynt å skulle jobbe/spionere for noen, om meg da.

Da synes jeg hu Melissa, som vel hadde spionert før da, kanskje for noen annen mafia da, at hu sa noe sånt som, tell them he's as queer as they come, eller noe.

Jeg likte ikke hu der Melissa så særlig, hu var litt sånn vulgær og sånn.

Hu gikk i trusa på rommet mitt, og la seg i senga.

Men hu sa ikke noe, hu bare lå der.

Da gidder ikke jeg å gjøre noe.

Fordi hvis man begynner å gjøre xxx-ting med damene, når det ikke er avtalt, eller har begynt å kline først, og det går gradvis da.

Så kan det jo være noe felle, eller lureri, hvis man har med de feil folka å gjøre.

At da dukker det opp masse anklager osv. i ettertid.

Så hvis jenter legger seg ved siden av deg i senga, i undertøyet, og ikke sier noe, og kanskje later som dem sover.

Så vet ikke jeg hvor smart det er å begynne å tulle med dem.

Kanskje dem ringer politiet og sier dem har blitt voldtatt, eller noe.

Hva vet jeg.

Jeg orker ihvertfall ikke sånnt tull.

Det er kanskje sånn jenter er nå for tida.

At dem bare later som dem sover, så regner dem med at man skal forsyne seg.

Men jeg er litt gammeldags.

Så jeg er vant til sånn at man sjekker opp dama på byen, og tar hu med hjem, og prater og blir enige, eller at man begynner å kline og sånn på byen, og at det går gradvis da.

Men det er kanskje så mye mafia og dritt nå for tida, at damene er vant til at man bare drar dem med inn på dassen og gjør hva man vil.

At det bare er sånn som er vanlig nå.

At hvem som helst bare drar med ei dame inn på dassen og damene bare synes det er greit.

Er det sånn som det foregår nå.

Ikke vet jeg.

Men man kan begynne å lure i hvertfall.

Jeg er ikke sikker på hvor lurt det er for damer å kontakte politiet og sånn for tida.

Dem er vel en gjeng luringer dem og.

Kanskje politiet drar dem med inn på dassen og.

Ikke vet jeg.

Jeg skal ikke si det her for sikkert.

Men noe er det vel.

At man kan begynne å lure i hvertfall.

Så får jeg se om jeg finner på noe annet å gjøre enn å skrive alt mulig dritt på nettet.

Så skal vi se om jeg klarer det.

Den spilleautomaten var det aldri noen som brukte forresten, så jeg kunne se det.

Det var da den dukka opp, at jeg slutta å sitte der vel.

Den stod bare å slukte strøm.

Og hu Sarah som bodde der, hu likte ikke den spilleautomaten, husker jeg hu sa.

Bare kom jeg på.

At hu sa, en dag strømmen tok slutt, og jeg måtte gå å kjøpe strømbilletter, at hu likte ikke den maskinen, husker jeg.

Men jeg så aldri noen bruke den, så hvorfor den stod der, det veit jeg ikke.

Men jeg husker jo at Glenn og Øystein fra Lørenskog og Skjetten, hadde automat-firma.

Så om det kunne være noe mafia-trussel da.

Det lå jo sånn 'cock-soup' i loungen og.

Kanskje det her var noe mafia trussler.

For alt hva jeg vet.

Det er mulig.

Men nå får jeg finne på noe annet å gjøre her.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter