Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. april 2008

Rommet mitt i Mandeville St. (In Norwegian).



Det her er rommet jeg hadde i Mandeville St., som hun finske Taru, fra Arvato, hadde hatt før meg.

Det er vel mulig å se noe råte på veggen, eller hva det kalles.

Ettersom de elektriske varmovnene ble konfiskert om vinteren (05/06), så det var litt kjølig, for det var ikke dobbeltvinduer, såvidt jeg husker.

Hun Janine, fikk sånn anfall.

Da jeg kom hjem fra jobben en dag, høsten/vinteren 05.

Da hadde dem satt på gassen, mens jeg var på jobben.

Så da var det badstu-tempratur på rommet mitt omtrent.

Men hun stod liksom klar til å gå inn på rommet mitt å klage, når jeg kom hjem fra jobben.

Hu bare gikk inn på rommet mitt, av en eller annen anledning, når jeg låste opp døra.

Også begynte hu å klage på hvor varmt det var.

Og det var skikkelig varmt, siden dem hadde skrudd på gassen, for første gang, mens jeg hadde bodd der.

Og da hadde vel gass-varmovnen stått på da.

Men den gassen ble brukt opp på 1-2-3.

For hvis man kjøpte gass, så stod ovenene på i hele huset.

I første etg. også.

Så da ble pengene fort borte.

Og det var ikke så enkelt å skjønne hvordan man ladet gassen, med et sånt chip-kort, eller noe.

Og skrudde på gasstilførselen, for en som var fra Norge, og som regna med at hele dritten sikkert sprengte hvis man skrudde feil, sånn som man hører på nyhetene, at hus med gass eksloderer fra tid til annen.

Det er vel ikke så mye gass i Norge, som jeg vet om i hvertfall, i husa.

Men hun Janine, sa at å bruke el. varmovn, kosta £5 om dagen.

Og de andre som bodde der, hadde ikke råd å sponse mitt bruk av varmovn.

Så konfiskerte landlorden de el. varmovnene i huset.

Og sa det var for maintainance.

I oktober/november 05 vel.

Men de ovnene kom aldri tilbake, og jeg flytta ut i juli 06.

Og Janine hang opp lapp på døra til rommet mitt, om at jeg ikke måtte bruke el. varmovn.

Noe sånn bitch-aktige greier da.

Som hang på døra når jeg kom hjem fra jobben dagen etter, eller noe.

Så om det var noe mafia greier, for at jeg ikke skulle bli litt redusert.

For jeg var mest på rommet, fordi hun Janine spionerte, og skulle vite om hva som skjedde på en fest jeg dro på med Margrethe Augestad og venninna fra Gulskogen.

Hos Charlotte Liljeblad og dem.

Og jeg hadde jo overhørt fra før, at jeg var forfulgt av noe mafia.

Og jeg merka at jeg ble spionert på hele tida i byen.

Men politiet i Norge og England, lata som at det ikke var noe som foregikk.

Så jeg ble litt rådvill.

Og var bekymra for at det ble spionert på, av noe mafia, hvem damer jeg prata med på fester og jobb osv.

Siden hu Janine dro meg med på County Inn, eller hva den resturanten heter, i County Rd., tidlig en søndag formiddag, og spurte noen sånne spionering-aktige spørsmål, om hvem jeg pratet med på festen dagen før.

Men det var veldig rart at hu skulle vekke meg, for at jeg skulle bli med hu på sånn resturant og spise sånn stekt bacon og sånn engelsk frokost da.

For jeg var ganske anti-sosial på den tida, ovenfor de folka i huset.

For det virka som om dem kunne ha vært noe mafia, eller noe, og det var sånne set-ups hele tida osv.

Så det virka veldig rart for meg.

Etter de tinga her, så var jeg nesten bare på rommet.

Og gikk ned å lagde mat og vaska klær osv., når de andre hadde tatt kvelden.

Men nøyaktig hva det her var, det er vanskelig å si.

Men når dem stikker av med varmovnene om vinteren, og det blir sånn kuldemerker på veggen, og det eneste man kunne varme seg med, var den laptopen jeg skriver på nå.

Og politi bare driter i å si one om hva som foregår.

Og man får rare telefoner fra familie og venner, og det virker som om dem er under noe kontroll av noe mafia.

Så man ikke har noen å spørre om hjelp/råd/informasjon.

Da er det ikke så artig egentlig.

Men jeg kjøpte den laptopen jeg skriver på nå da.

Jeg jobba overtid i jula/nyttår 05/06.

Og da sendte jeg noen e-poster til Kripos osv.

Jeg bestilte sånn trådløst internett kort.

Som gikk på mobilnettet.

Men dem sendte jo ikke noe svar da.

Jeg sendte til hun Eva July og, eller hvordan man skriver det.

Siden jeg tenkte hu kanskje hadde noe greie på sånn mafia-greier.

Og svarte og sa jeg måtte ta det med Riksadvokaten.

At politiet ikke hjalp da.

Jeg tenkte, at familie og venner, dem trengte kanskje raskt hjelp med det som kunne virke som, at dem var under kontroll av mafia.

Så jeg sendte Kripos en e-post til.

Og sa kanskje at jeg hadde kontakta hu Eva July, mulig at jeg gjorde det.

For jeg ville ikke lage noe byråkrati ut av det.

Jeg regna med det her var noe som var smart å prøve å løse fortest mulig.

Men dem svarte ikke på den andre e-posten heller.

Så hva som foregikk, det er vanskelig å si.

Men det kan man lure på, det er helt sikkert.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter