Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. april 2008

Veggavisen, svar til admin, 3. oktober 2007. (In Norwegian).

Altså jeg lager ikke noen egne regler.

Jeg ber om råd til å takle brysomme debatanter.

Så jeg ikke laget noen egne regler.

Jeg bare prøver å finne ut noen praktiske tips om hvordan man burde takle 'brysomme' debatanter.

Så jeg føler meg ikke helt truffet her egentlig.

Og grunnen til at jeg startet tråden, var at det var problemer med debattanter som fokuserte veldig på person og ikke sak.

Jeg synes det var trakassering rett og slett.

Men jeg er ikke så vant til å bli trakassert av mange på en gang.

Så jeg tenkte jeg skulle prøve å lære meg mer om hvordan jeg skulle takle det da.


Og, jeg har ikke tenkt å bli mektig forbannet hvis klagene jeg sender, på folk som har jeg synes har gått over streken, ikke blir tatt til følge.

Det er ikke det jeg fokuserer på.

Jeg fokuserer på hvordan regler jeg selv skal ha, i praksis, for å rapportere til Admin.

Så hva Admin gjør, det vedkommer ikke meg så mye egentlig.

Det blander ikke jeg meg i.

Jeg tenker på hvordan jeg selv, (og også som andre kan få tips fra), skal takle problemet med brysomme debattanter.

Og hvis det er noe spesielt jeg har gjort galt, så bare si fra om det. (Siden du sier det går i gal retning for meg her på forumet, så gjerne konkretiser på det, så er det lettere for meg å vite hva jeg gjør galt).

Jeg har hatt problemer med at tråder osv. har blitt slettet fra diskusjonsforum tidligere, så jeg har fått den vanen å ta back-up av de.

Så jeg har også tatt backup av noen meldinger på blogg.

Men du mener jeg ikke kan poste PM meldingene fra deg på bloggen eller?


03/10/2007 13:56 Unread
Administrator Hei cons.

Angående den fokuseringen din på personhets.

Det har vært noen brukere her inne som har tråkket samme stien som deg.
Kommet inn, lest litt rundt....
... laget egne definisjoner av hva som er lov og ikke lov....
... startet selvjustis...

... og blitt mektig forbannet med en gang deres regler ikke blir fulgt.

Jeg vil gjøre deg oppmerksom på at brukeravtalen fordrer brukere til og blant annet:

- følge de regler VA har satt opp.
- akseptere at poster blir redigert, fjernet, eller på andre måter sensurert etter moderators forgodtbefinnende.
- forstå at de selv er ansvarlige for det de poster på Veggavisen

og at

det er forbudt å gjengi Private Meldinger (PM) uten tillatelse fra avsender.
Hele avtalen kan bli funnet ved å trykke på nyhetslinken og scrolle nedover.


Følger du det jeg nå har skrevet til deg, så går alt bra...
.. men jeg vil være ærlig med deg, og syns du har en holdning som beveger seg i feil retning her inne.
Bare et tips..

mvh
Admin

http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=65&threadid=37955&enterthread=y

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter