Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. mai 2008

Plutonium = lurium? (In Norwegian).

Jeg lurer på om vi har blitt lurt av vitenskapsfolk, som er i lomma på plutokratiet.

Så sier kanskje noen, at vitenskapsfolk, de kan vi stole på, de er det ikke noe tull med.

Ta planeten Pluto, sier jeg da.

På 1930-tallet, så proklamerte vitenskapsfolka stolt, at nå var den niende planeten, Pluto, funnet.

Mens nå, for noen få år tilbake, så ble det informert om, at Pluto, var egentlig bare en dvergplanet,
og Pluto ble stemt ut av planetrekka, på en astronom-kongress.

Så hva sier dette oss?

Kanskje man ikke kan stole for mye på vitenskapsfolk, og det de sier, likevel?

Hva med Plutonium, som ble oppdaget, like etter planeten Pluto, på 30-tallet.

Er det ikke litt rart, at først ble planeten Pluto oppdaget, og så ble Plutonium oppdaget.

Og nå kan man lese i aviser osv., at vi egentlig har plutokrati, rikmanssvelde, som styreform
i NOrge, og ikke demokrati, selv om kanskje ikke alle helt skjønner hva som blir ment alltid da.

Men er ikke dette litt snodig?

Plutonium, fikk navnet sitt tilfeldig, fordi den kom etter Neptunium, i periodetabellen.

Det betyr at Plutonium, fikk navnet sitt, pga. en tilfeldighet, siden oppbygningen av atomene,
i stoffet, gjorde at den ble kategorisert/indeksert, i denne periodetabellen, slik at den kom
etter Neptunium der.

Altså, helt tilfeldig, visstnok.

Men så ser vi på hva ordet Pluto betyr.

Pluto er navnet på den romerske dødsguden, og herskeren i underverdenen, altså guden Pluto.

Er det ikke litt snodig, at det aktive virkestoffe i atombomben, pluto, har et navn som står
for død og hersking i underverdenen?

Og hva med dette, atomet, er jo det minste i verden.

Hvordan kan det minste i verden, lage den største eksplosjonen i verden?

Er ikke folk hjernevaska, siden disse plutokratene, har klart å innbille dem, at dette er mulig.

Jeg lurer litt på.

Folk med Downs syndrom, for eksempel.

Dem har vel ikke blitt så hjernevaska av propaganda på TV osv.

Hvis man spørr de med Downs syndrom, om det er riktig, at det minste i verden, kan lage den
største eksplosjonen i verden?

Jeg lurer litt på hva de ville ha svart da.

Jeg er ikke sikker på at de ville ha sagt det samme som Oppenheimer.

Og kan vi vite at ikke Oppenheimer tulla like mye rundt Plutoniumen og atombomba, som kollegene
hans, astronomene, tulla med Pluto, og planetrekka?

Kan det være at dette med at Pluto ikke er en planet likevel, er en morsom måte, som dette New
World Order plutokratiet, forteller oss, at plutoniumet, er en vits også?

At de har en slags æreskodeks, at de må si fra, på en lur måte?

Eller var det slik, at amatørasterologene, ble så dyktige, at bløffen rundt planeten Pluto,
ble oppdaget?

Når skal vi få amatør atom-fysikere?

Det varer vel kanskje noen år.

Men i mellomtiden, så får vi vel tro, at grunnen til at Eisenhower, ikke ville sprenge atombomber,
over Kina, på 50-tallet, var at han var en fredselskende kar, og ikke fordi han ikke ville avsløre,
at atombomben ikke ekisterer, men kun er hjelpemiddel som blir brukt i forbindelse med Plutokraties
New World Order agenda, for å få folk til å følge seg mer eller mindre traumatiserte, og underdanige,
og kuet, og dermed enklere å kontrollere for disse lurifaksene, som står i bakgrunnen og finner opp
lure måter å lure verden på.

Så sier noen at det er bare tull.

Men det hadde sikkert de samme folkene sagt på 60-tallet og, hvis noen hadde sagt at planeten Pluto,
er egentlig ikke noen planet.

Da hadde man bare blitt sett rart på, fordi det stod jo i leksikon og i avisa, at Pluto var en planet.

Men nå da?

Så var det plutselig ikke en planet lenger.

Men hva skjedde med verden på 1900-tallet da?

Jo, verden ble lurt av vitenskapsfolkene.

Så om det samme er tilfelle, med plutonium.

Det skal jeg ikke si for sikkert.

Men, det viser seg jo, at man kan ikke alltid stole blindt på hva vitenskapsfolka sier.

Som om de var noen slags avgud.

Man må jo prøve å tenke litt selv og, det viser seg jo, at ikke alt disse sier er riktig.

Og hvis da begynner å tenke på dette med Pluto, Plutonium, og Plutokrati, at at de siste
styrer verden.

Da synes jeg det høres litt rart ut.

Og når i tillegg, dette med atombomben, er sånn, at folk skal gå rundt hele livet, og være
redd for det minste som finnes i verden (atomet), og det vanligste som finnes i verden (tungt)-
vann.

Og at det minste i verden, atomet, kan lage den største eksplosjonen i verden.

Da synes jeg det virker som at kanskje blir litt mye tull.

Så da lurer jeg på, om alt dette med Pluto og Plutonium, bare var noe tull, fra starten av.

Se på dette med hunden Pluto, i Donald.

Alle dyrene i Donald, prater.

Men Pluto, han bare bjeffer.

Er dette Disney og Rosa's måte å fortelle oss, at det er noe lureri med Pluto og Plutonium?

Jeg skal ikke si sikkert at det er sånn.

Men noe rart virker det som at det er.

Så folk får heller høre med noen har Downs syndrom eller noe.

Jeg tror kanskje det kan være like smart, som å høre på vitenskapsfolka.

I hvertfall etter at man har sett hvordan det gikk med planeten Pluto, som ble stemt ut av
planetrekke.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her ser man noen som kjemper imot astronom-kongressen, og vil beholde Pluto som planet:

http://sciencepolicy.colorado.edu/prometheus/archives/pluto_protest_aq201.jpg

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/01/534156.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter