Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. mai 2008

Population Council mm. Mer research om www.nwo.no og ansvarlig Flesaker. (In Norwegian).














http://www.popcouncil.org/pdfs/ar06/AR2006.pdf

Nå tok jeg litt research på Flesaker her, siden jeg synes det var ganske snodig, med den New World Order sida hans.

Som han sier er en tulleside, som de brukte en halvtime på, når det viser seg, at de har forrandra design osv., så de må nok ha brukt mer enn en halvtime.

Det viser seg ting som at en i familien hans, jobber innen finans i Amerika.

Og de støtter the Population Council, som har linker til FN og styremedlemmer fra Rockefeller University osv.

Hvor Gro H. Brundtland har studert, i New York.

Det har også dukket opp ting som tyder på, at Flesaker familien eier halve Drammen, bare for å advare slektningene mine der.

Men, men.

Men jeg synes det er grunn til å spørre seg.

Med det man kan lese, om New World Order agendaen, på forskjellige nettsteder.

Og når man ser på Hurricane Katrina, og også Tsuniamien i Asia, i 2004.

Da ser man, at myndighetene ikke gjorde alt de kunne for å hjelpe.

Man kan lese på nettet, at New World Order agendaen, går ut på å redusere antall mennesker, og sikre en 'bærekrafting utvikling', som vel Gro ville ha sagt det.

Passer ikke Aids og HIV litt for godt inn med dette?

Er det ikke rart, at så mange i Afrika har Aids/HIV, uten at noen får gjort så veldig mye med det vel.

Er dette en New World Order plan, for å minske antall mennesker der?

Er dette Population Council, noe New World Order greier, som egentlig bare smitter folk med viruset, og ikke hjelper dem.

Jeg sier ikke at det er sånn.

Men med tanke på Hurricane Katrina, og Tsunamien i Asia.

Og det vi vet om Bilderberger Group, eller i hvertfall har lest om den, fra nettet, at den er linket til Rockefeller og Rotchilds og også en New World Order agenda, om å sikre en bærekraftig utvikling for jorden, ved å redusere antall mennesker.

Og at menneskene på jorden skal deles i to klasser, overklasse og underklasse.

Hvor det er veldig stor forskjell på klassene, det er de superrike og resten da.

Og de superrike, kontrollerer offentlig administrasjon osv. Dvs. politiet og alle andre myndigheter.

Og, de kan da, hvis de bor på 'øde' steder som f.eks. Eidsvoll og Hokksund, så kan de vel gjøre en del ting, utenfor offentlighetens lys.

Uten at jeg skal si at det nødvendigvis er sånn.

Men jeg synes nok at det er på sin plass å rope et varsko her.

Hvis man lurer på om det kan være sånn.

Så det tror jeg skulle være dekket av yttringsfriheten osv, så det får vi regne med.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter