Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. juli 2008

E-post med trusler fra Ansgar Gabrielsens sønn, Philip Gabrielsen. (In Norwegian).




Google Mail - Skjermbilde










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Skjermbilde











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jul 26, 2008 at 6:55 PM




To:
Philip Andreas Gabrielsen <philip@webcode.no>






Hei,


Maken til frekkhet.


Her driver du å trakasserer, med trussler osv., og når man prøver å få oppmerksomhet om det, så kommer du med nye

trussler, om at jeg må betale penger for å forsvare meg mot trakasseriene.


Eier ikke skam, kaller man sånt.


Men når du ikke ønsker å bidra til å finne ut av hva som har foregått, så synes ikke jeg det virker så veldig hensiktsmessig å fortsette dette.


Jeg gir i hvertfall ikke etter for trusler, det kan du bare glemme.


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog


On 7/26/08, Philip Andreas Gabrielsen <philip@webcode.no> wrote:


Ser frem til at skjemdump fra en side med bskyttet materiale som er et åndsverk blir fjernet. Gjøres ikke så vil du bli belastet for bruk av det.


Med vennlig hilsen
Philip Gabrielsen aka Flums
Mob: 99384335 Hjem: 64000040


----- Original Message -----
Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

Til: "Philip Gabrielsen" <philip@telsys.no>
Sendt: 26. juli 2008 kl 18.12 GMT +01:00 Amsterdam / Berlin / Bern / Rome / Stockholm / Vienna

Emne: Re: Skjermbilde


Hei,


jeg har vært i kontakt med pressens faglige utvalg, og de sier at det er lov å skrive om, og ha

meninger om privatpersoner.


Så jeg vil altså ikke fjerne navnet ditt, som du spurte om.


Dessuten, så var det vel du, som skrev at Orkla ikke likte at jeg skrev om Grandisoa på

Wikipedia.


Noe som jeg oppfattet som et sensurforsøk.


Noe det helt klart var.


Du sa, at du jobbet i Stabburet, Rimi, Wikipedia, telsys og jeg tror det var en femte jobb også.


Dette høres litt rart ut for meg, hvordan kan det ha seg at du jobber i så mange firma?


Ettersom jeg har skjønt, så er du sønn av tidligere minister Ansgar Gabrielsen.


Du burde vel ikke tulle sånn med folk på nettet, hvis du ikke vil at slikt skal bli kjent.


Jeg skjønner ikke hvorfor Ansgar Gabrielsens sønn driver å tuller med meg på nettet, og

skriver ting som dette:


John Cons: Kan du lese dette så er jeg like i hælene på deg.


Og så klager du, på at jeg har utsnitt fra nettstedet ditt på bloggen, når det er for å vise

det tullet du driver å skriver om meg (nicket mitt), på webstedet ditt.


Det er selvfølgelig lov, å poste slikt, som dokumentasjon, på trakassering på web.


Dessuten skriver du på Wikipedia, på min diskusjonsside:











Det er ikke ønskelig fra Orkla Food (Stabburets eier) at du bidrar på artiklene om Pizza Grandiosa. [[Bruker:Flums|Flums]] 20. mar 2008 kl. 00:24 (CET)


Vil forøvrig så uhyre sterke tvil om dine motiver her på Wikipedia. Kan det være du jobber for et hemmelig organ? [[Bruker:Flums|Flums]] 20. mar 2008 kl. 00:29 (CET)




Og som jeg har fortalt deg tidligere, så har jeg blitt tullet med av, og overhørt at jeg har vært forfulgt av 'mafian', på

Bjørndal, i Oslo, i 2003.


Og rettighetene mine, blir tullet med, av så godt som alt jeg kontakter av myndigheter, i Norge og Storbritannia osv.


Så før jeg vet hva som foregår/har foregått, så kommer ikke jeg til å slette noe på bloggen.


Bare til opplysning.


Men hvis du vil at jeg skal bli noe klokere, så kan du kanskje forklare med, om hva dette med at Orkla ikke ville

at jeg skulle skrive om Grandiosa, var om.

Og hvorfor du trodde at jeg var fra 'et hemmelig organ'.


Så er det mulig at jeg kommer nærmere en løsning, at jeg finner ut hva som foregår.


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog










On 7/26/08, Philip Gabrielsen <philip@telsys.no> wrote:



Hei



Ser også at det er publisert skjermbilder fra min nettside uten tillatelse. Disse må fjernes umiddelbart.



Mvh


Philip Gabrielsen












PS.

Her er stridens tema:



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter