Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. juli 2008

Ikke artig å lese at man er spik spenna gæern. Men men. (In Norwegian).

TIRSDAG 15. APR / 12:47

Vi sier ikke at det er sånn

Vi bare spør.




Postet av Redaksjonen / Generelt

Tracking-cookie.

Hei, jeg har sånn tracking-cookie på bloggen, så jeg ser hvilke steder som lenker til bloggen osv. Jeg vet ikke at jeg er enig i at jeg så spik spenna gæern, jeg synes ikke det er noe artig å lese. Det jeg vet er at jeg overhørte, at noen sa jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003, og ble forsøkt drept i Larvik i 2005. Siden det har jeg vært i Liverpool, og jeg får ikke noe hjelp av myndighetene, til å finne ut av hva som foregår, så det er derfor jeg skriver så mye på blogg, for da kanskje noen legger merke til det her. Men jeg blir jo litt desp. noen ganger, siden jeg blir boikotet, eller hva man skal kalle, av det meste som heter myndigheter, i både Norge og England, uten at jeg skjønner hva som foregår, så det er nok ikke umulig at det er en del poster som jeg har skrevet når jeg har vært forbanna osv., som kanskje går litt vel langt ja, det er nok mulig. Med vennlig hilsen Erik Ribsskog

Postet av johncons, lørdag 19. juli / 01:35

fy faen

han fyren er jo spik spenna gæren! det er 1700 (!!) poster i bloggen hans om alle mulige konspirasjoner mot ham (KGB og CIA følger etter ham osv). Fet lesning!

Postet av aa, tirsdag 15. apr / 17:31

jamen

da skjønner ikke hva jeg gjør her

Postet av ghostkid, tirsdag 15. apr / 13:21

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/01/svar-p-brev.html

Postet av , tirsdag 15. apr / 13:13





http://www.smuglesning.no/view.aspx?postID=1405

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter