Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. juli 2008

Juger Ninni Stoltenberg i media, om hvorfor hun begynte med heroin? (In Norwegian).


Se en smakebit av intervjuet med Ninni Stoltenberg i videovinduet nederst i saken. ( TV 2 )



Derfor begynte Nini med dop


Statsministerens søster forteller hvorfor hun begynte med heroin som 27-åring. Se video.


Av Ida Johansson


Nini Stoltenberg (43) var det sorte fåret i Stoltenberg-familien. Broren Jens ble statsminister, faren Thorvald er kjent eks-diplomat og politiker.


Klokken 20.00 torsdag kveld sender TV 2 programmet «Tonje Steinsland møter Nini Stoltenberg».
Se smakebit fra TV-programmet i videovindu nederst i saken.


27 år gammel hadde også Nini alle muligheter foran seg, men valget hun tok på en kafé i Oslo en dag i 1991, skulle endre livet hennes dramatisk.


- Jeg satt på kafé i Oslo. Der satt også to narkomane. De begynte å slåss, og det ramlet noe ut av lomma. Jeg plukket det opp, og så at det var heroin, forteller Nini Stoltenberg til Tonje Steinsland.


I årevis hadde Nini fortalt venner og bekjente om farene ved heroin - og advart om at prøvde de det én gang, så var det lett å bli hektet.


- Men jeg visste at hvis man var forsiktig, så døde man ikke hvis man prøvde heroin én gang... Jeg finner denne pakka sammen med samboeren min, som heller ikke har brukt herion. Trygler og ber om å gå hjem og prøvde det.


Samme kveld sniffer hun sin første dose heroin. De neste tre årene levde Nini som sprøytenarkoman.


- Du var 27 år gammel, blendende vakker, intelligent og hadde alle muligheter og ressurser. Og så begynner du med heroin? spør Steinsland.


- Ja, det virker helt absurd. Men går jeg tilbake til den tiden så var det veldig lite absurd for meg, svarer Nini.




http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article951376.ece

Jeg tror Ninni Stoltenberg juger jeg.

Hun skulle liksom, som datter av Thorvald Stoltenberg, sitte på samme cafe, som to narkomane, som begynte å slåss.

Jeg tror ikke de narkomane, hadde fått lov å sitte på den cafeen.

Fordi de ville bare ha blitt kasta ut.

Og hvis man ser på den videoen, som finnes i linken, så kan man se det, at hun klarer nesten ikke å slutte å glise.

Så jeg tror nok ikke hun forteller sannheten.

Men det kan man kanskje ikke forvente av heroinmisbrukere heller.

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS. Nå lastet jeg ned opp den videoen her på bloggen, så skulle det også være mulig å se Ninni Stolteberg forklare her:


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter