Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. juli 2008

E-post til Torill Ragnøy, Fylkesmannen i Oslo og Akershus.




Google Mail - Problemer med klage som ble avslått. Ref.: 2007/32677 FM-J










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problemer med klage som ble avslått. Ref.: 2007/32677 FM-J











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 18, 2008 at 11:16 PM




To:
RagnøyToril <Toril.Ragnoy@fmoa.no>






Hei,

 

du skriver i brev, som jeg mottok i dag, at jeg ikke kan få støtte til Fri Rettshjelp, fordi

det ikke er en prioritert sak.

 

Og fordi saken ikke berører meg i 'særlig sterk grad'.


Ok, jeg kan oppsumere.


Jeg ble forsøkt drept, i Larvik, i 2005.

 

Og jeg fikk høre, i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian'.

 

Jeg har ikke fått hjelp av myndighetene, til å finne ut hva som foregår.


Og jeg har ikke fått råd eller hjelp, eller noe slikt.


Så at dette ikke berører meg i 'særlig sterk grad', det klarer ikke jeg å være enig i.


Jeg kan jo ikke dra tilbake til Norge, når jeg vet at det er noen som jakter på meg der, men jeg ikke engang

vet hvem det er, og politiet vil ikke hjelpe.

 

Så konsekvensen, av at jeg ikke får hjelp av myndighetene, er at jeg er en flyktning da, som ikke kan dra tilbake

til Norge, siden jeg blir forfulgt der.

 

Og at dette ikke berører meg i særlig sterk grad, at jeg må bo i utlandet, og kan dra tilbake til Norge, det synes

jeg er latterlig.


Og Røde Kors, mente også det, at dette var noe jeg burde kontakte dere om, så det tror jeg de fleste skjønner,

at hvis man har flyktet fra Norge, pga. at noe mafia, eller hva det kan være, skal drepe en, da berører dette en

i en særlig sterk grad, såpass mye at man ikke kan dra til hjemlandet sitt.


Så at dere ikke skjønner dette, det synes jeg er merkelig, jeg synes dere gjør dere vanskelige.


Så dette kan ta dere ta som klage på vedtaket, selv om jeg ikke tror det kommer til å skje noe likevel, jeg

tror dere bare gir hjelp når dere føler for det, og skylder på at det ikke berører folk i særlig sterk grad, noe

som er umulig for folk å si uten å være den personen uansett.


Så det her synes jeg var latterlig.


Med vennlig hilsen

 

Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter