Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 23. september 2008

Politiet på døra. (In Norwegian).

Nå fikk jeg politiet på døra her.

De ringte på callinga, men da sa dem ikke hvem dem var.

Så ringte dem meg på mobil, og da sa dem at dem var fra politiet.

Så åpna jeg opp.

Og da sa dem, at dem hadde sagt at dem var fra politiet, når dem ringte på callinga.

Men det hadde dem ikke.

Så jeg trodde det var noe med noen ubetalte regninger, eller noe.

Så jeg åpna ikke.

Men dem sa altså etterpå, når jeg åpna, at dem hadde sagt at dem var fra politiet.

Men det hadde ikke jeg fått med meg.

Dem sa at noen hadde lest på blogg, at jeg trodde jeg ble forfulgt, og hadde kontaktet politiet.

Jeg sa at jeg hadde tatt det med Sgt. Smythe osv. på Walton Lane politistasjon, og med IPCC og the Home Office osv.

Jeg sa det startet i Norge i 2003.

Vi ble enige om at jeg skulle ta det med politiet i Norge, noe jeg forklarte at jeg hadde gjort.

Men at dem først ikke sier at dem er fra politiet, og så sier etterpå at begge hadde sagt det, at dem var fra politiet.

Det synes jeg var litt rart.

Så da prøvde jeg å ringe ambassaden, men der hadde dem vel gått hjem for dagen, regna jeg med, da jeg så hvor mye klokka var osv.

Og da fortalte de, at de bare ville ha en kort samtale med meg.

Så da forrandra de litt innstilling, hadde jeg inntrykk av.

Etter den juginga si, om at de først hadde sagt at de var fra politiet.

Så sånn var det.

Jeg spurte hvem som hadde kontaktet dem.

Men de sa, at de som hadde kontaktet dem, ikke ville at jeg skulle vite hvem de var.

Det var en dame i 20-årene med lyst hår, og en mann også i 20-årene, med mørkt hår.

Jeg slapp dem ikke inn, for jeg hadde ikke venta gjester.

Og jeg gadd ikke å begynne å forklare så mye i detalj, hva som foregikk.

For det var hos the Home Office, sa jeg.

Og da jeg sa at det startet i Norge i 2003, så sa hun dama, at da måtte jeg ta det med politiet osv. i Norge.

Så ble vi enige om det.

Jeg har jo allerede tatt det med politiet i Norge, så i Norge, så er det hos Sivilombudsmannen.

Så får vi se om de får gjort noe der.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter