Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 17. januar 2009

Finansminister Halvorsen skjønner ikke hvorfor det blir så sterke følelser i sving, når Willoch angriper Israel. (In Norwegian).

Fra Aftenposten online i dag:

Willoch, som er tidligere Høyre-formann og statsminister, har på sine eldre dager markert seg som en skarp kritiker av Israels politiske linje i Midtøsten.

Nylig ble han omtalt som «rasist» og «antisemitt» av journalist Mona Levin. Hun hadde merket seg at Willoch uttrykte tvil om hvorvidt USA vil endre sin politikk overfor Israel, bl.a. fordi den kommende presidenten har valgt en jødisk stabssjef.

– Det er uforståelig for meg at det er mulig å bruke den type karakteristikker om Kåre Willoch. Hva er det som utløser så sterke følelser spurte Halvorsen i sin innledning på SVs landsstyremøte i dag.


http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article2872178.ece

Det som skjer hvis du angriper Israel, er at du da trigger verdens største mafia, vil jeg tro.

Det er denne New World Order.

Som også er det samme som den jødiske verdenskonspirasjonen.

Og Nato.

Og FN.

Og Illuminati.

Og CIA.

Og Mossad da.

Og Bilderberger.

Og Rotschilds.

Og sikker noe britiske greier og, MI5, eller hva det heter, og det britiske politiet, vil jeg tippe.

Det er det som skjer da, at da begynner de rike familiene som folk sier styrer verden.

Da begynner de å trekke i tråder.

Det er den mektige jødiske lobbyen som noen ganger er omtalt i avisene, som de sier styrer USA.

Det er det ugletegnet til George W. Bush & Bill Clinton osv, osv.

Det er det de sier, at samme hvem som vinner presidentvalget i USA, så sitter de samme folkene og trekker i tråder i bakgrunnen.

Det er vel det 'mafian'-greiene i Norge, som jeg har overhørt at jeg er forfulgt av.

De tror jeg har linker med CIA og USA.

Og Halvorsen, hun vet hvilke sterke krefter det er, som er i sving.

Hvis man vil utfordre Israel.

For hun gjorde det selv, for et fåtall år siden.

Og da ble hun bombadert, har jeg lest, i media.

Så disse, New World Order, Rotschilds, jødiske verdenskonspirasjonen.

De vil ha verdensherredømme.

De er anti-norske.

De vil styre Norge.

Derfor, hvis de finner en norsk patriot, så vil de motarbeide han.

De vil at alle i Norge skal like Amerika mer enn Norge, for å si det enkelt.

De vil ha kontroll over Norge.

De vil ikke ha Bislett og Holmenkollen og Drillo, og det som er.

Jeg tror jeg kan ta med Drillo og der.

Og de hater folk som ikke tror på Gud.

Jeg tror de har en krig mot de norrøne, som kanskje har Hams forbannelse fra bibelen og talmud.

De er kabalister, det vil si at de er de samme som heksene var fra, som ble utryddet i inkvisisjonen.

Derfor er det ganske levelig i Spania enda, ettersom det virker for meg, hvor mange nordmenn flykter til.

Men men.

Så derfor blir man angrepet da, og jaget til utlandet, sånn som meg.

New World Order, de vil kontrollere Norge, og de bruker alle midler tenkelige.

Disse etterettningsorganisasjonene, CIA og andre, de er veldig grusomme, og har menneskehoder liggende, i live, lenge, har jeg lest på nettet.

For å spre frykt, og de er ikke under noe sivil kontroll.

Så her er det cowboy-tilstander, og ingen omtrent tørr å stå opp, og pressen er også i lomma på disse.

Kennedy ble drept, antagelig fordi han ville pressen skulle gi folk faktaene.

Som han sa i en tale, The President and the Press.

Andre verdenskrig var et plott, Hitler var med på New World Order sin side.

Altså pengefolkene i England og USA.

De rike familiene, Rotschilds, Rockefeller osv.

Mer da.

Man kan se på 11. september.

Da så jeg på CNN, og de rapporterte at to Mossad agenter, hadde stått på en bakketopp like utenfor New York, og filmet at flyene krasjet i bygningene.

Så ble dette dekket over og forsvant ut av nyhetsbilet.

Så her er det en kjempestor falsk verden som finnes.

Eller, vår verden er falsk, det som kommer i nyhetene, det er ikke det samme som foregår.

Glem å stol på nyhetene, prøv å tenk selv, les blogger og sånn og.

For alle blogger kan ikke New World Order kontrollere.

Men de kan kontrollere store aviser og store TV-kanaler, som mainstream-folka ser.

Og da beholder de kontrollen, tror jeg nok, så lenge ikke den store massen våkner opp.

Men Norge, tror jeg må være ypperlig, for å få ut kunnskap om dette.

Hvis noen sitter på det.

Fordi Norge er et land, med høyt opplyste folk, ihvertfall innenfor hva som står i avisene osv.

Og folk som har god utdanning, og som ikke ser på myndighetene som en slags gud liksom.

Men som liker å tenke selv, og protesterer mot alt det rare som de New World Order-kontrollerte myndighetene finner på.

Hvem ved makten er med i New World Order, som jeg kaller de for enkelhets skyld?

Se på medlemslistene fra Bilderberger-møtene.

Jens Stoltenberg, Siv Jensen.

Det er ikke tilfeldig at disse støtter Israel, i avisene nå om dagen.

Det er jobben dems, de jobber for den jødiske verdenskonspirasjonen/Bilderberger/New World Order.

Så sånn er det.

Hvorfor forsvant Valla?

Hun stod i veien for New World Order.

Hun ville ikke dra til Davos, hvor pengefolkene møtes, men heller til Afrika, i en tur som ble avlyst to ganger.

En gang brakk hun ryggen.

Den andre gangen, så hadde Tyssen, eller Yssen, eller hva hun heter igjen, gått ut i New World Order-avisen VG, med et angrep på henne.

Hun var gift med han Kjetil Try, som er Stoltenbergs venn, eller 'venn'.

Jeg vet ikke hvor gode venner de er, men de går på romantiske filmer sammen på kino.

Kjetil Try er mannen som har æren for at Grandiosa selger så mye i Norge.

Med reklamene sine.

Men i Sverige, så selger de ikke noe.

Hvor kjører de ikke samme reklamer der?

Hvorfor ble Grandiosa trukket tilbake fra Sverige.

Det at Orkla tok vanlig grandiosa ut fra frossenpizzasegmentet i Sverige, det ville vært omtrent som å ta Coca Cola ut av brussegmentet.

Men de beholdt Big One, fra Norge.

Det ville vært som å beholde Coca Cola Lemon, men da bort vanlig Coca Cola.

Noe sånt.

Så her er det mye å ta i, av grunner for hvorfor Willoch blir mobbet nå.

Jeg skal se om jeg finner mer om den gangen Halvorsen ble angrepet også for det samme, for angrep på Israel.

Jeg skal se om jeg finner en link til det.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om motbøren Halvorsen fikk da hun gikk til orde for å boikotte varer fra Israel i 2006:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=3701224

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter