Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 26. januar 2009

Kusina mi er visst på Bali. (In Norwegian).


Heisann
Heidi,



Between
Heidi
Sundby

and
You



 





Erik
Ribsskog



January
5 at 11:11am



hvordan
er det på jorda rundt-reise, mye artig som skjer?

Jeg
lurte på om jeg kunne høre med deg, siden du er på
Facebook-sida mi.

Du vet at jeg har hatt en del konflikter med
Haldis og faren min opp gjennom årene.

Akkurat nå
så driver jeg å tenker på at dem ikke kom i
konfirmasjon min.

Men jeg prøver å huske hvem
andre som var der.

Husker du noe fra 80-tallet?

Jeg
mener å huske at Ove og Tommy var der, men jeg prater ikke så
mye med dem for tida, Ove likte ikke at jeg skrev om noe greier på
blogg osv.

Men husker du om du var der selv, og i såfall
husker du eventuellt hvem andre som var der?


forhåndt takk for svar, og fortsatt bra ferie!

Erik



 





Heidi
Sundby



Today
at 10:59am



Hei
erik.

Jeg var ikke der, sa jeg kan desverre ikke hjelpe
deg .

Vi har det kjempe bra, er pa Bali na og har besok av en
venninde.

Haper du finner ut av ting.

Hilsen
Heidi



 





Erik
Ribsskog



Today
at 11:11am



Hei,

ok,
du var ikke der nei, jeg har litt dårlig hukommelse.

Jeg
husker vi spilte fotball, skjønner du, i konfirmasjonen min,
så jeg trodde at Ove var der da, for han pleide alltid å
være med når vi spilte fotball i hagen på Sand
der.

Men det er mulig at jeg husker feil, og at dere ikke dro
over fra Vestby.

Og at det var Tommy og dem jeg spilte fotball
med, det er mulig.

Ha det kult på Bali da, det er vel
ikke det verste stedet å være, kan jeg tenke meg.

Det
er mulig jeg kontakter deg, hvis det er noe annet jeg ikke husker,
hvis det er i orden.

Med vennlig hilsen

Erik

PS.

Jeg
driver også å skriver blogg om alt mulig rart som
foregår, det er på denne
linken:

www.johncons-mirror.blogspot.com



 





Erik
Ribsskog



Today
at 11:47am



Jo,
forresten Heidi.

Jeg husker på 90-tallet, da jeg besøkte
deg og broren din, Ove, da dere bodde i Gamlebyen, i
Sweigårdsgate.

Da begynte dere å danse ganske
heftig plutselig, til Gypsy Kings, om om dere var et par omtrent.

Og
du proklamerte hele tiden at du jo var en bimbo, som du sa.

Hva
var det her da, lurte jeg på.

Med vennlig hilsen

Erik



 





Erik
Ribsskog



Today
at 12:33pm



Og
jeg kom selvfølgelig på enda en ting Heidi.

Som
ikke har med deg å gjøre, men som jeg kom på
nå.

Dette var nok også på 90-tallet.

Da
dro jeg og broren din, Ove, på besøk til søstra
mi, Pia, i Tromsøgata, på Sofienberg.

Og da
sendte Ove og Pia meg avgårde med trikken, ned til en butikk i
byen.

De ville at jeg skulle dra til en butikk, som var et
stykke unna, mener jeg å huske.

Mens de var igjen sammen
i Tromsøgata da.

Er det Ove som liker å være
som et par, med deg (søstra si), og Pia (kusina si)?

Eller
tar jeg feil nå.

Hvorfor skulle de sende meg med trikken
for å kjøpe øl.

Var det for å være
sammen alene, lurer jeg på.

Fra trikken på vei
tilbake, så så jeg forresten Marvin Bricen, som også
kjente igjen meg, på utsida av trikken, med dama si.

Det
var laglederen min i militæret, det siste halvåret,
broren til Silvanny Bricen, forresten, hun fra TVNorge, eller hvor
det var.

Han sendte meg seinere, da jeg bodde på St.
Hanshaugen, et postkort med skisport etter en skiløper som
hadde kælva, eller hva vi kalte det.

Jeg var kompaniets
dårligste skiløper, tror jeg nok ganske sikkert.

Jeg
hadde noen ski, i ungdommen, som ikke var så bra.

Husker
du, da jeg og du og Ove, gikk på ski, opp til Blindvann, og vel
også rundt Blindvann, på Berger?

Da ble jeg
sliten, og måtte legge meg ned, tror jeg, enda jeg var eldst,
og vel ikke hadde så dårlig kondis.

Vi møtte
Stig Melling, fra klassen, på turen, forresten.

Men
men.

Men nå skriver jeg fælt her, jeg får ta
litt pause her, vi får se om jeg kommer på noe mer å
skrive om seinere eventuelt.

Vi får
se.

Erik







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter