Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 26. januar 2009

StatCounter: Noen fra Hamar søker på 'erik ribsskog vant pris for beste nye medlem på spillegal 2008', på Google. Hm. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?hl=no&q=erik%20ribsskog%20vant%20pris%20for%20beste%20nye%20medlem%20på%20spillegal%202008&btnG=Søk&meta=

PS.

Det var artig.

Selv om jeg ikke er så veldig spillefrik.

Men jeg likte Defender of the Crown, OutRun, SimCity og Tetris.

Er det noen fler spill jeg liker da.

Jeg spilte SimCity da, sommeren 93, etter militæret.

Men jeg måtte nesten bare slutte med det, for jeg satt bare natt og dag, og spilte.

Og jeg måtte nesten få kontroll på mitt eget liv da, med å få meg jobb osv.

Så jeg har ikke hatt så god kontroll, siden 80-tallet omtrent, så det er derfor jeg ikke har spilt så mye, tror jeg.

For jeg har ikke f.eks. hatt mitt eget hus og noen millioner i banken.

For da kunne man kanskje lent seg litt tilbake, og brukt en god del av tiden sin på spill osv.

Men jeg har egentlig ikke hatt tid til det.

Så sånn er det.

Sjakk på VIC-20, og flysimulator på C128, var det kanskje, husker jeg også at jeg spilte.

Mer da.

Jeg tror jeg spilte noe flysimulator hvor du kjørte noe Spitfire, eller noe(?)

Ikke husker jeg helt nå.

Men men, jeg får se om jeg blir bitt noe mer av spillebasillen etterhvert.

Jeg likte også Terminator 2-flipperet, det husker jeg at jeg syntes var kult.

Og skytespill, sånn hvor du skal skyte folk som dukker opp overalt, det syntes jeg var artig, og tja, bilspill, de bilspillene som kom etter OutRun, jeg syntes også de var artige.

Så det er mulig jeg lærte litt kjøreferdigheter fra de spillene og, for de var ganske realistiske.

Så mange takk for årets nykommer eller skal man si årets idiot på spillegal-forumet.

Det er jo folk som vil ha det til at jeg er gal, så da passer kanskje det bra.

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

http://www.spillegal.no/forum/showthread.php?p=436012

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter